SRT-10 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei, når jeg tar den bærbare pc'en min ut av strømkabelen så blir lyset mørkere, gjorde det på den gamle pc'en min men husker ikke hvor jeg gjorde det... :!: Og er det noen som vet om noen bra sider med screensavers? Finner utrolig masse på Google, men er bare virus og søppel på de... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er vel en FN knapp på laptopen og en sånn snarvei til å få opp lyset på tastaturet, er vel ei sol eller no som er tegnet... Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei, når jeg tar den bærbare pc'en min ut av strømkabelen så blir lyset mørkere, gjorde det på den gamle pc'en min men husker ikke hvor jeg gjorde det... :!: Og er det noen som vet om noen bra sider med screensavers? Finner utrolig masse på Google, men er bare virus og søppel på de... Takker for alle svar 6858568[/snapback] Dette har vel med batterisparingen som er satt på. Den senker automatisk lysstryrken fra skjermen for å spare batteriet. Tror FN+SOL metoden bare øker brightness, noe som da kan bli ubehagelig når du bruker kabel igjen. Ikke helt sikker på dette altså. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har du noe som heter "Power Managment" kanskje? Prøv det. Lenke til kommentar
jspeed97 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 jeg opplever det sammen nå og jeg finner ikke ut hva det er. Det har ikke noe med fn+ sol hos meg fordi det fungerer ikke. Jeg aner ikke hva det er. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Høyreklikk på batteriikonet og velg alternativer. Gå inn i den aktive strømprofilen og still inn ønsket lysstyrke, evt slå av demping der. Lenke til kommentar
TRL Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Eller finn frem mobilitetsinnstillinger hvis du har Win 7 eller 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå