Sersten Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har hørt at viss me tar av hjelmen mens me kjører fra politiet med moped/motorsykkel , så har dei ikkje låv å kjøra etter oss viss me kjører fortere enn fartsgrensa? Og viss me er så heldig å greier å kjøre fra dem, kan dei ta oss viss dei finner ut kem eg var, og eg er hjemme.? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ja det kan de pga nummerskilt Lenke til kommentar
Sersten Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 kan ein politi kjøre etter oss med bil viss me tar av hjelmen? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Politiet i Norge bryr seg lite om slikt. De skal ikke kjøre så de risikerer andres liv/helse og heller ikke presse de som forfulges til å utsette seg selv og andre for fare men har ALDRI sett politiet har gitt seg pga dette (ihvertfall ikke hvor jeg bor). Og JA, de kan ta deg hjemme etterpå.. Lenke til kommentar
Sersten Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Ka sjer viss me kjører fra politien å så går me tomm for bensin eller noko? kor høg er boten? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ka sjer viss me kjører fra politien å så går me tomm for bensin eller noko?kor høg er boten? 6858729[/snapback] Spørs hvor fort du har kjørt. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Boten er ikke en fast sum men regn med mye, regn også med å miste lappen/få utsettelse. I verste fall avhengig av alder og hvordan du kjører så kan det bli fengsling. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har du motorsykkel klarer du vel fint å kjøre fra politiet uansett? Men hvorfor kjøre fra de i utgangspunkte? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ka sjer viss me kjører fra politien å så går me tomm for bensin eller noko?kor høg er boten? 6858729[/snapback] Spørs hvor fort du har kjørt. 6858742[/snapback] Tror også en må ha en viss mengde IQ for å kunne bli dømt i rettsal. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Når snuten ser deg gjøre noe galt, er det faktisk ikke som i GTA. Det er ikke slik at hvis du klarer å riste dem av deg, slipper du straff. Ei heller slipper du straff selv om de bryter intern policy for å få tak i deg. Jeg kan umulig forestille meg at bensinnivå skal ha noe å si. Tror du kanskje at purken benåder deg siden du gikk tom, og at det dermed er "feigt" å ta deg? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Skal du ikke bli tatt må du klare å kjøre fra de, også seff kjøre uten skilter. Men hvorfor be om trøbbel? Du har vel lyst til å leve et normalt liv? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Pisspreik. De vurderer situasjonen. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Yamaha YZF R1 + Politi = Getaway Lenke til kommentar
Sersten Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 HAHA..normalt liv . Eg har no ein fungerande moped så fere i 80(blod trimma).. har ikkje skilt, og har kjørt fra politien to gonga samme plass. No ligger eg laft å skal ikkje bruke mopeden på 4-5veke Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du er tragisk... Hadde jeg sett deg hadde jeg ringt politiet uten å blunke... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 HAHA..normalt liv . Eg har no ein fungerande moped så fere i 80(blod trimma).. har ikkje skilt, og har kjørt fra politien to gonga samme plass. No ligger eg laft å skal ikkje bruke mopeden på 4-5veke 6859267[/snapback] Wow jei er impånnert går den virkli i 80 eller bare tulleru med mei? Lol det er bra fort lzm. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tenker vi stenger denne tråden jeg. Sersten: Hvis du tror du er kul fordi du kjører fra politiet, bryter lover og regler, har en ulovlig trimma moded o.l., ber jeg deg stikke finger'n i jorda og innse at du er en fare for samfunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg