Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

kjøra fra politiet

Sersten

Anbefalte innlegg

Har hørt at viss me tar av hjelmen mens me kjører fra politiet med moped/motorsykkel , så har dei ikkje låv å kjøra etter oss viss me kjører fortere enn fartsgrensa? :cool:

Og viss me er så heldig å greier å kjøre fra dem, kan dei ta oss viss dei finner ut kem eg var, og eg er hjemme.? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Politiet i Norge bryr seg lite om slikt.

De skal ikke kjøre så de risikerer andres liv/helse og heller ikke presse de som forfulges til å utsette seg selv og andre for fare men har ALDRI sett politiet har gitt seg pga dette (ihvertfall ikke hvor jeg bor).

Og JA, de kan ta deg hjemme etterpå..

Lenke til kommentar

Når snuten ser deg gjøre noe galt, er det faktisk ikke som i GTA. Det er ikke slik at hvis du klarer å riste dem av deg, slipper du straff. Ei heller slipper du straff selv om de bryter intern policy for å få tak i deg. Jeg kan umulig forestille meg at bensinnivå skal ha noe å si. Tror du kanskje at purken benåder deg siden du gikk tom, og at det dermed er "feigt" å ta deg?

Lenke til kommentar
HAHA..normalt liv :no: . Eg har no ein fungerande moped så fere i 80(blod trimma).. :cool: har ikkje skilt, og har kjørt fra politien to gonga samme plass. No ligger eg laft å skal ikkje bruke mopeden på 4-5veke :cry:  :cool:  :w00t:  :w00t:

6859267[/snapback]

Wow jei er impånnert går den virkli i 80 eller bare tulleru med mei? Lol det er bra fort lzm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...