meastp Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hei! Nå har jeg innstallert linux red hat 8. Jeg klarer meg til "localhost login:" Hva skal jeg skrive her? mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 skriv brukernavnet du oppga ved installasjonen, trykk enter og så må du ut med passord. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Søren, nå husker jeg ikke den lenger :smile: Ja ja, da installerer jeg hele skiten på nytt.... mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Så var det gjort..... jeg skriver brukernavn, trykker enter når jeg skal skrive passord, vil plutselig ikke tastaturet lenger.......? Hvordan fikser jeg dette? mvh, Mats Taraldsvik P.S Jeg burde kanskje nevne at det kommer et vindu etter all loadingen hvor det er masse uforståelige tegn og to valgmuligheter... Lenke til kommentar
glabba Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Edit: Glem det... [ Denne Melding var redigert av: glabba på 2002-10-29 20:27 ] Lenke til kommentar
morbo Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Sukk... Tastaturet fungerer, det 'echoer' bare ikke det du skriver for sikkerhetsskyld. Bare skriv passordet og trykk enter så skal det gå. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 hehe, det vises ikke med * osv der nei :smile: Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Ok, nå kommer det: Last login: Tue Oct 29 blabla on tty1 [meastp@localhost meastp]$ Hva gjør jeg nå? P.S Jeg tror de uforståelige tegnene var "graphical login". Det vil jeg ha, men hva har skjedd? Takk for all hjelp, Mats Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Nå prøver jeg å installere for tredje gang (sukk) :smile: Har forandret språket (som brukes i OS'et) til GB english nå, så får vi se hvordan det går... mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Hei, nåå funka GUI'n som den skulle... Trengte bare å trykke i under lastinga (tror jeg) Takk for all hjelp, Mats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå