lars91 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hallo! Nå har jeg gått igjennom alt jeg kan finne på for å fikse problemet mitt. Mitt problem er nemmelig at de vinduene jeg legger ned ikke kommer opp på oppgavelinjen nederst! Hva fillern skal jeg gjøre og det er litt dumt hvis jeg må fucke opp enda mer. Håper noen har svaret på dette... Var meget dumt forklart men men... håper noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
roac Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hallo!Nå har jeg gått igjennom alt jeg kan finne på for å fikse problemet mitt. Mitt problem er nemmelig at de vinduene jeg legger ned ikke kommer opp på oppgavelinjen nederst! Hva fillern skal jeg gjøre og det er litt dumt hvis jeg må fucke opp enda mer. Håper noen har svaret på dette... Var meget dumt forklart men men... håper noen skjønner hva jeg mener 6858328[/snapback] Hva er "de programmene"? Er det noen bestemte programmer, i så fall kan det være at de legges til systray eller at de kjøres skjult og "vekkes til live" når du "starter" programmet på nytt. Har du mange programmer oppe samtidig så kan det være at det ikke er plass på oppgavelinjen og at den går over flere linjer der du bare ser den ene. I så fall mener jeg det skal være noen knapper til venstre for systray som du kan bruke for å skifte linje som vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå