Dan Hansen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har et par dokumentarer på gang, men mangler kamera. Hvor kan man leie nødvendig utstyr i Osloområdet? Mvh Dan Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg trur kanskje at de gjør dette på oslo kameraservice, i Karl johans gt 4? http://www.kameraservice.no/ Mener at de leier ut utstyr, men kamera er jeg usikker på. Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Blant annet Tvteam leier ut kameraer og utstyr, ellers sjekk rundt med prod. selskaper da de ofte har utstyr og leier det ut til gode priser. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Strålende! TvTeam har både godt utvalg og relativt lave priser. Prøver dem ... Mvh Dan Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tvteam har ett bra utvalg, alt fra "vanlig" dvcam til storsleggene i form av Digibeta og Hdcam. Sitter selv å venter på pris på ett hvx200... Men jeg ville og sjekket litt rundt med produksjons selskaper, noen har bra utstyr som leies ut til hyggelige priser. Kommer ann på hva for kamera man er på jakt etter, men mange har DvCam i form av skulderkamera/pd170/z1 fra sony. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg snakket med en hyggelig kar på TvTeam i dag. Har oversendt en epost med litt mer spesifikk prisforespursel. Som sagt skal det brukes til en dokumentar, og da ser jeg for meg en del settinger hvor størrelse er veldig avgjørende (jo mindre jo bedre) Mvh Dan Lenke til kommentar
avo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har et par dokumentarer på gang, men mangler kamera.Hvor kan man leie nødvendig utstyr i Osloområdet? 6858275[/snapback] www.247.as - 22380247 Har det meste av utstyr, og litt til. Litt sent å komme med dette nå, men men - bedre sent ann aldri. /Avo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå