Petterbw Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 har et x1800xt skjermkort og har lastet ned nyeste driveren fra ati (lastet også ned alle add-ons og dotnet. problemet er at når jeg prøver å starte catalyst control center så får jeg en feilmelding om at: "CLI Application (Command Line Interface) has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." og control center lukker seg. har hatt dette problemet en stund nå uten å klare å fikse det. har prøvd å laste ned det meste fra ati sine sider, men ingenting ser ut til å funke. det er egentlig ikke så veldig krise da det ser ut til at kortet fungere fint, men jeg får ikke kjørt 2 skjermer for jeg kommer ikke inn i CCC for å aktivere den andre skjermen. noen som har noe tips?? tar imot alle forslag med åpne armer Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hvis du bare skal aktivere skjerm 2 saa: *andre musknapp paa skrivebordet *velg properties/egenskaper *i vinduet som kommer opp trykker du paa flippen helt til hoyre (settings/instillinger) *trykk paa skjermen som ikke er aktiver, kryss av for aa forlenge/extend *still inn skjerm 2 hvis du vil ha CCC: *Last ned Driver Cleaner pro *start det og velg alt av ATi og fjern det fra maskinen *last ned en original kopi fra ATi (6.8 w/display adapter, VDM & CCC) *installer Cat. 6.8 *Restart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå