jadacool Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 akkurat ferdig med förste brett..... noe som vet : 1. Hvordan får jeg mine fly til å lande for å tanke igjen? 2. Hvor mange piloter behövs det for å fly et bombefly? 3. hvor mange mannskap behövs det i en tanks for at den skal väre stridsdugelig? Og alle andre tips tas i mot med stor takk! _________________ "I'm just kinda cool!" [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-30 13:24 ] Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 1. Du trykker på "next waypoint" 2. 4... tror jeg 3. 5 er maks.. da funker den perfekt. Digg at det er noen andre som liker SS2 Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Syntes det var vanskelig först, men etter å ha oppdaget alle de finurlige finessene ved spillet, så har jeg fått sansen for det. :wink: Lenke til kommentar
Cartuche Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei cartuche her. kanskje jeg kan hjelpe deg 1. flyene dine lander på fly plass så lenge fly plassen ikke har skadder på rulle banen 2.2 piloter 3.2stk,men da tar det lengre tid å lade om. Cartuche at ur service!!! SIR!!.-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå