tunefish Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er på utkikk etter et HK til min nyinnkjøpte Allendale E6300. Denne ASUS'en virker fristende, men så kom jeg over følgende informasjon i en sticky tråd her på forumet: Asus P5B Deluxe/WiFi- Prøvd med C2D E6300 'Allendale' med følgende minnebrikker: OBS! CPU krever flash av BIOS til siste versjon Så beklager hvis det er et teit spørsmål, men må bare spørre for sikkerhets skyld. Vil jeg ikke få bootet PC'en før jeg får oppgradert BIOS? Og hvordan skal jeg få gjort det hvis ikke HK'et godtar CPU'en? Blir litt høna og egget-logikk i mine øyne, men kan jo hende jeg har misforstått... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det HKet starter fint med den CPUen, kjøpte selv samme HK med en E6600. Du får riktignok en feilmelding med den medfølgende BIOSen(det gjorde jeg), men du får fint til å legge inn windows etc også downloade og oppdatere BIOS, du må bare trykke F1 for å gå videre. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Har hørt at den booter fint med E6400 og oppover, men at det er problemer med E6300'en. Om det bare er en "minimal" feil som betyr at jeg kan boote greit og få flasha BIOS så er det selvsagt no biggie... men som sagt, litt møkk å anta det og ta feil... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tipper det er en mindre feil, her er support listen: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupp...0Deluxe/WiFi-AP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå