Gå til innhold

er disse temperaturene bra?

Anbefalte innlegg

hei

fikk min monster kjøler i går (thermaltake big typhoon) og monterte den i dag. har kjørt pc'n med den i ca litt over 2 timer nå. Og nå har jeg disse idle temperaturene:

CPU: 32C

Hovedkort: 35C

GPU: 36C

GPU omgivelse: 33C

er disse temperaturene gode? har til en opplysning en 3200+ som jeg kjører på 2,5ghz og 1,46-1,5V. Vil cpu kjøleren kjøle bedre etterhvert? eller er det slik det kommer til å være?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

fikk min monster kjøler i går (thermaltake big typhoon) og monterte den i dag. har kjørt pc'n med den i ca litt over 2 timer nå. Og nå har jeg disse idle temperaturene:

CPU: 32C

Hovedkort: 35C

GPU: 36C

GPU omgivelse: 33C

er disse temperaturene gode? har til en opplysning en 3200+ som jeg kjører på 2,5ghz og 1,46-1,5V. Vil cpu kjøleren kjøle bedre etterhvert? eller er det slik det kommer til å være?

6857949[/snapback]

Ser bra ut d! Tror ikke at den ska kjøle bedre etterhvert, men 32grader på CPU er bra det ;)

Lenke til kommentar
Dette ser da bra ut det. Ikke for varmt vertfall :p

Hvor høye temperaturer er det etter spilling?

6858216[/snapback]

spilte battlefield 2 i stad, og da var den på 39C da jeg slo av spillet, men skal teste med prime nå :)

edit: har testa den en stund med prime nå, og den står dønn fast på 39-40 grader. Uansett hvor lenge jeg tyner den, så vil tempen ikke gå høyere :) det var vel bra :) synes det var greit jeg, selv om jeg tilogmed har overklokka den til 2,5ghz ved 1,5v.

post-97607-1158177091_thumb.jpg

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Dette ser da bra ut det. Ikke for varmt vertfall :p

Hvor høye temperaturer er det etter spilling?

6858216[/snapback]

spilte battlefield 2 i stad, og da var den på 39C da jeg slo av spillet, men skal teste med prime nå :)

edit: har testa den en stund med prime nå, og den står dønn fast på 39-40 grader. Uansett hvor lenge jeg tyner den, så vil tempen ikke gå høyere :) det var vel bra :) synes det var greit jeg, selv om jeg tilogmed har overklokka den til 2,5ghz ved 1,5v.

6858284[/snapback]

kjempe bra d! big tiphoon ruler ass :D

Endret av acemaster
Lenke til kommentar
WOW! Ligger din AMD 3200+ på 32 grader!

Min 3200+ Har  26 grader når den står stille har clocka den til 2,45 Ghz

PS: Har TT Blue orb2 Vifte til cpu

6864550[/snapback]

tror kabbisen må ta noe av skylda, er litt trangt inni der og det er ingen vifter i front som suger luft inn. Så er det også et midi tower, tenkte å kjøpe full tower, men får vente å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...