Raa9booy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Jeg prøvde ut Lucid Dreaming for kanskje 3 dager siden, da begynte jeg å skrive ned drømmene mine... Men jeg er ikke noe fornøyd :/ For d første kan jeg ikke huske veldig mye, må tenke en god stund så kommer jeg faktisk frem til noe å skriver det ned med en gang da! Så hvis jeg skal ta en ettermiddagslur som jeg gjør veldig ofte da etter skolen:P Så sier jeg til meg selv "nå skal jeg huske hva jeg drømmer å skal ta en "Reality Check" i drømmen min! Men jeg husker ingeting når jeg våkner opp f eks en time etter! Men hver gang jeg våkner på ettermiddagen er det pga enten telefonen min ringer eller at det ringer på døra! Så våkner jeg bare pluttselig uten å tenke på at jeg har sovet:P hehe, tror du det er bedre å våkne stille å av seg selv til å huske drømmene mine... Å en annen rar ting, jeg husker jeg hadde en drøm der jeg fortalte en kammerat av meg masse om lucid dreaming! Er ikke det veldig rart?? :S:S:S Jeg tenkte ikke på at jeg var i en drøm en gang! Trodde selvfølgelig alt var bare ekte som bare det! kjipt:( Skulle tro jeg visste litt i alle fall at jeg drømte når jeg forteller en kammerat om lucid dreaming?? pls gi svar på spørsmålene, takk Endret 13. september 2006 av Raa9booy Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det ikke en lucid dreaming tråd? Lenke til kommentar
Raa9booy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Er det ikke en lucid dreaming tråd? 6857828[/snapback] Jo... Opplever du Lucid Dreaming?? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det ikke en lucid dreaming tråd? 6857828[/snapback] Jo... Opplever du Lucid Dreaming?? 6857839[/snapback] Hva i F er vitsen med å poste en ny da? :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Her er den gamle tråden. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du greier ikke Lucid drømming på 3 dager. Det kan gå uker/måneder før du har din første lucid drøm. Har ikke så mye peiling på feltet men har lest litt om det før. De første stega går ut på å skrive ned drømmene dine og da skriver du ned alt du kommer på. Når du legger deg til å sove må du tenke at nå skal du huske det du drømmer og prøve å ikke falle altfor dypt i søvne . Å skrive ned drømmene må være det første du gjør om morgenen, ellers glemmer du det fort. Jeg husker jeg hadde en drøm i går som var veldig veldig spesiell, men jeg husker ikke hva den gikk ut på nå lenger . Jeg visste det i går tidlig. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det ikke en lucid dreaming tråd? 6857828[/snapback] Jo... Opplever du Lucid Dreaming?? 6857839[/snapback] Er ikke helt sikker på hva det er engang, har hørt ett sted at det er sånne drømmer der DU bestemmer hva du skal gjøre. Og her står det at det har noe med å skrive opp sine egne drømmer... Lago er forvirret! Lenke til kommentar
Raa9booy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Ok... Trodde ikke jeg lagde et helt nytt emne:P hehaeh! Men jeg har i alle fall begynt å skrive ned drømmene mine, så får vi se hva som skjer=) Men jeg merker jeg må konsentrere meg veldig om morgenen for å huske hva jeg har drømt! Men jeg gir uansett ikke opp fort! fordi dette er verdt å kunne! Lenke til kommentar
Raa9booy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Trykka litt feil da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg