Bjørnli Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 satt og kjeda meg, spiste laban/seigmenn 2 stk datt ut og landa på toppen av pcn min, tok frem kamera og tok bilde av en merkelig grunn(ja jeg kjeder meg) ikke så supert bilde, men av en eller annen grunn fenger bildet litt mener jeg.. http://zaftsuse.googlepages.com/P9120214.JPG er amatørfotograf som bare det, men har kjempelyst til å begynne som fotograf og utdanne meg innenfor det Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Umulig å se hva du har tatt bilde av. Bildet er altfor stort. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 hvis du lagrer det på maskina og ser på det i litt mindre format ser du at det er litt sukker, er mer abstrakt bilde enn noe ordentlig noe Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hva om man ikke vil lagre det på maskina? Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Synes det var en fin vinkel Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 da bruker man opera og zoomer ut;) eller IE og bruker dens "krympe"sak Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Fordi du ikke orker å resize bildene dine før du linker til de for kritikk? Neitakk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Dont quit your dayjob. Kjedelig motiv Kjedelig bakgrunn En komposisjon som ikke sier noe Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Resize please Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hva om man ikke vil lagre det på maskina? 6858203[/snapback] er nå i lite format... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå