HammerFall Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har en etterhvert ganske gammel strømforsyning i pcen min, som etterhvert har begynt og bråke unormalt mye. Det er en slags konstant dure-lyd som bråker noe kollosalt. Er det noe jeg kan gjøre med dette eller er den rett og slett for gammel og utslitt? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er nok helt sikkert noe som tar innpå vifta de utifra det du sier! Koble den fra, vent et døgn, åpne den og flytt det som tar innpå Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ikke så mye og gjøre med en gammel vifte som har begynt og bråke. Er en enkel sak og åpne den og sette inn en ny vifte. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvis det er vifta i seg selv det er noe galt med er det ikke mye å gjøre nei, men om deter bare en lednin som har kommet borti er det håp Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg sjekker den i morgen på innsiden, er litt varm og sånn nå så tar ikke sjansen på å åpne den enda... Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Satt i en ny en nå. Følte pcen gikk mye bedre nå, kan dette være tilfelle, og hvorfor i så tilfelle? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Flyttes til strømforsyninger fra Annet om hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå