stigfjel Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Følte jeg bare måtte dele dette med andre: For over 2 uker siden sviktet prosessoren og hovedkortet i brannmuren min. Delene som sviktet var som følger: P4 630J 3.0 GHz "Prescott-2M" MSI 925X Neo Platinum Da retursaken ble ferdigbehandlet, viste det seg at nettbutikken ikke ville klare å skaffe en tilsvarende prosessor, så jeg ble tildelt en Pentium D 930 3.0 GHz. Hovedkortet ble kreditert, i og med at det ble kjøpt som demovare. Det som var kjipt, var at det var lang og uviss leveringstid på denne prosessren. Observerte at Core2 Duo E6300 1.86 GHz lå på ca samme pris som Pentium D prosessoren, og spurte nettbutikken pent om jeg kunne bytte til denne. Og de sa blankt ja, fordi de hadde Core2-prosessoren på lager. Er ganske fornøyd med at jeg har fått en Core2 Duo prosessor som erstatning for en defekt Prescott-prosessor. Smilet ble heller ikke mindre etter å ha lest en stortest av Core2-prosessorene på www.anandtech.com der Core2 E6300 gjorde det bedre enn Pentium D EE 965 (toppmodellen av Pentium D-prosessorer) i mange av testene. Og i noen tester var den på høyde med A64 FX-62. Er det rart jeg er fornøyd? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nam? Livet er herlig når man er så heldig! Hvilken nettbutikk er det snakk om? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Nam? Livet er herlig når man er så heldig! Hvilken nettbutikk er det snakk om? 6858168[/snapback] Dette var PSdata. Som sagt, er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hehe, hvem ville vel ikke blitt det! PSData er en av de bedre butikkene. Har nesten bare hørt bra om de. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 E6300 er i tillegg en fantastisk overklokker! Så du kan være strålende fornøyd! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 E6300 er i tillegg en fantastisk overklokker! Så du kan være strålende fornøyd! 6858404[/snapback] Nå skal ikke jeg klokke, siden proessoren skal brukes i en brannmur som krever 100% stabilitet. Men likevel, jeg er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå