[TA]Gunners Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei, jeg trenger som sagt litt hjelp til dette. Venter på en del til den nye pcen så jeg bestemte meg for å prøve kortet på den gammle pcen. Innstalerte softwaren og koblet kortet på. Står overalt at kortet ikke er koblet til og jeg finner heller ingen nettverk. Frustrende. Hva kan jeg gjøre? Tusen takk Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) hva med å fjerne/disable dlink softwaren og bruke windows sin innebygde, sammen med driveren til dlink Endret 14. september 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Og hvor vil jeg da finne den? Disablet netopp noe Dlink programvare fra kontrollpanelet. StemmeR? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Under kontrollpanel > nettverkstilkoblinger, der finner du "trådløs nettverkstilkobling" Endret 14. september 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå