Gå til innhold

FEil ved Nvidia Geforce 7950 gx2 ?

lostey

Anbefalte innlegg

SKjermkortet kjører perfekt så lenge jeg kjører fps spill, men når jeg prøver spill som gta vice city, san andreas, need for speed o.l

Så etter jeg har spelt litt virker det som om spillet spoler og spillet går på en måte mye fortere enn vanlig.

Noen som har vært borti dette tidligere?

Er det en feil ved skjermkortet?

Hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, da får jeg spelt i noen minutter så begynner spillet å spole slik at jeg ikke får kontroll over noe, alt går lyn kjapt, så går det rolig igjen.

Dette skjer hele tiden å er en plage.

WoW går f.eks glatt har aldri hatt problemer. Feilen er det at det virker som om spellet spoler . Kan ikke forklare bedre det er det som skjer.

Lenke til kommentar

har hoert at nvidia ikke har saa bra drivere..

proev aa reinstaller skjermkort driverene.

kanskje oxo en fresh Xp installasjon? (gjoer underverker for meg naar ting gaar for sent :p) (husk backup)

last ned fraps (fraps.com) og ta opp en videosnutt av problemet ditt..

og les av hvilke FPS verdier du faar..

kanskje maskinen din driver spillene med 12-18fps elelr noe, og av og til hopper den opp i rundt 40+ fps, da kan det virke som om hele spillet spoler og gaar lynkjapt, et fenomen jeg kaller "dagen-du-innser-at-spillene-har-kommet-lengere-en-maskinen-din-kan-klare-100%"-effekten, (eller fartsblindhet under spilling)

maskinen din virker som den skal klare dette uten problem, men det kan vaere drivere, feil oppsett, osv osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...