LLoyden Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hei, jeg har lyst på en sub. men har ikke så mye peiling på dette. har en NAD 312 forsterker, (sier meg ingen ting). viss dere vet om noen bra elementer, så kan jeg sikkert klare å lage basskasse, viss noen forklarer meg hvordan. eller om det ligger en guide på nettet Takker på forskudd Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! ja, hvordan prisklasse da? er vel lettere og skaffe en en aktiv sub, da slipper man og lage kasse å sånt. Men var kansje og lage en basskasse du ville? Denne er det mye morro med http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Ho...woofer_Sort.htm Hadde kansje tenkt på noe billigere Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Litt risky å anbefale deg en sub slik som han over meg her gjør. Hvilke høytalere skal subben brukes sammen med? Skal den brukes hovedsakelig til film eller musikk? Hvor stort er rommet den vil stå i? Har du preferanser på refleksport eller ikke? Er mange ting å ta stilling før man kan plukke ut alternativene, hvertfall om man skal ha noe til et spesifikt formål eller ønske Å bygge en skikkelig god sub fra scratch er ikke bare bare. Det krever en del geometri og slikt, så jeg ville anbefale deg å kjøpe en ferdigbgget aktiv sub istedet. Aktive subwoofere har intergrert forsterker slik at du slipper å belaste NAD'en din. Bare husk å koble til pre-out på NAD'en og ikke vanlig subwoofer-utgang! Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Litt risky å anbefale deg en sub slik som han over meg her gjør. 6861475[/snapback] Jeg anbefalte den ikke direkte, sa at det var mye morro med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå