Gå til innhold

Americas Army 2.7 er kommet! *GRATIS*

Anbefalte innlegg

Dette er et gratis spill fra amerikanske myndigheter. Mange mener det er det beste FPS spillet. Det har vært lagt ut til nedlasting i en begrenset periode i dag, og blir endelig lagt ut i morgen.

Dette er en total remake av spillet, og forventningene er skyhøye til denne versjonen :thumbup: Gleder meg!

Endret av Milorg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er et gratis spill fra amerikanske myndigheter. Mange mener det er det beste FPS spillet. Det har vært lagt ut til nedlasting i en begrenset periode i dag, og blir endelig lagt ut i morgen.

Dette er en total remake av spillet, og forventningene er skyhøye til denne versjonen  :thumbup:  Gleder meg!

6857369[/snapback]

Er dette et spill på nivå med Battlefield 2?

Lenke til kommentar
Er dette et spill på nivå med Battlefield 2?

6857527[/snapback]

Det er ingen kjøretøyer man kan bruke i Americas.. så det er to ganske forskjellige spill. Vet ikke om det kommer nå med 2.7 men. Er vel ellers en mer "taktisk" FPS dette.

Uansett så er spillet gratis å laste ned så det er bare å sjekke ut.. :cool:

Lenke til kommentar

Armytimes.com distribuerte det i perioder i går, et slags pre-release. Kommer i dag (US tid en gang). Jeg fikk lastet det i går, og kan bekrefte at det for første gang er inkludert kjøretøy. Man får kjøreopplæring på Hummer.

Du trenger ikke lete etter patch til denne utgivelsen. Den er kun tilgjengelig som full nedlasting. Bare å slette gammelt rask :thumbup:

Lenke til kommentar
Man trenger bare fullføre de nye.

6862249[/snapback]

Så sant spillerkontoen din fremdeles er aktiv da. Er den det, så trenger du bare ta de nye. Og Javelin (anti-tank) raketten er bare FET og er en av tingene du må ta "lappen" på :)

Eller er det nytt at det nå er "CO-OP" servere på enkelte maps. Det vil si at alle som spiller online er på lag mot spillet. Interessant..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...