MIZZ_HELL Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nå har jeg tenk til å installere nyere driver til chipset på hovedkortet. Kan jeg bare insallere de over de gamle?? eller må jeg fjerne de som er lagt inn? og hvordan gjør jeg evt det? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, bør kansje fjerne de gamle først. Klikk: Start > Kontrollpanel > Legg til eller fjern programmer og så finner du chipsetdriver på lista, Klikk endre/fjern. Når det er gjort så innstallerer du de nye driverne. Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Umm... finner ikke noe som kan være chipset driverne.. :/ Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Har du Nviida NForce chipset drivere? Da finner du dem som oftest under Nvidia drivere på Kontrollpanel - legg til eller fjern programmer. Da får du opp en ny liste med hvilke drivere du ønsker å fjerne av Nvidia og da skal du finne de på listen... Endret 16. september 2006 av Bibendum Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Aahh... nå fant jeg akkurat ut at jeg faktisk hadde fjernet chipset driverne. De lå under nVidia drivere, og siden jeg har ett nvidia gfx kort så når jeg fjernet de driverne (eller at jeg bare trodde det), så ble chipset driverne også fjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå