golf-vr6-turbo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) kor kan eg få tak i datasprut til VR6? å hva pris ligger di på? kor masse hester er det muli å få ut av en vr6 me garret t3 turbo? nåken som veit....adresse? Endret 13. september 2006 av golf-vr6-turbo Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Prøv å se litt på Megasquirt du, det er et meget bra og billig datasprut med MASSE muligheter... http://megasquirt.info/ Sånn uten videre, så tror jeg ikke du får så voldsomt mye mere effekt ved bare å montere turbo, uten å dekomprimere motor, sterkere topp pakning osv, men 200hk klare du vel sikkert... Megasquirt får du for ca 3000,- som byggesett, og ca 5000,- ferdig Lenke til kommentar
golf-vr6-turbo Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Prøv å se litt på Megasquirt du, det er et meget bra og billig datasprut med MASSE muligheter... http://megasquirt.info/Sånn uten videre, så tror jeg ikke du får så voldsomt mye mere effekt ved bare å montere turbo, uten å dekomprimere motor, sterkere topp pakning osv, men 200hk klare du vel sikkert... Megasquirt får du for ca 3000,- som byggesett, og ca 5000,- ferdig 6859779[/snapback] eg har smidde stempel nye råder, kam, toppakkning. har allt...e ny byggd.. Lenke til kommentar
golf-vr6-turbo Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Prøv å se litt på Megasquirt du, det er et meget bra og billig datasprut med MASSE muligheter... http://megasquirt.info/Sånn uten videre, så tror jeg ikke du får så voldsomt mye mere effekt ved bare å montere turbo, uten å dekomprimere motor, sterkere topp pakning osv, men 200hk klare du vel sikkert... Megasquirt får du for ca 3000,- som byggesett, og ca 5000,- ferdig 6859779[/snapback] virka da ikkje litt billig å dårli da systeme der....? har du prøvd da sjøl? kjenne du nåken så kjøre me den typen sprut? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kjenner mange som kjører med megasquirt, og det fungerer helt perfekt... En kompis var hos en "kjent" Autronics kar og fikk mappet sitt megasquirt, på en sierra cosworth, og han som mappet ble imponert over alle muligheten dette sprutet hadde, og til den prisen, han brukte litt tid på å sette seg inn i mappingen, men det ble meget bra til slutt... Styrer 1-12cyl, har mulighet for tilkobling av coiler/ tennings system osv Lenke til kommentar
golf-vr6-turbo Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Kjenner mange som kjører med megasquirt, og det fungerer helt perfekt... En kompis var hos en "kjent" Autronics kar og fikk mappet sitt megasquirt, på en sierra cosworth, og han som mappet ble imponert over alle muligheten dette sprutet hadde, og til den prisen, han brukte litt tid på å sette seg inn i mappingen, men det ble meget bra til slutt... Styrer 1-12cyl, har mulighet for tilkobling av coiler/ tennings system osv 6868462[/snapback] tusen takk for tipse.... trur eg kommer til å gå for megasquirt siden det er så billig, og siden det skal vere bra så må det jo vera eit kjempe kjøp:D men eg e usikker på om eg får me meg allt eg trenge...har di ingen ferdige pakkar? Endret 15. september 2006 av golf-vr6-turbo Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Megasquirt er primart laget for å være et "open source" inections system, dvs Ikke et vw eller bmw system som er et proprietært system de har eierskap til. Det er universalt, men da de som lagde det opprinnelig ikke gjorde dette for å drive firma på det, må man selv lodde dette sammen. Hadde de solgt et komplett system, hadde det kostet kanskje 20-30 000 slik som andre komplette ferdige injection systemer koster. Da ville jo litt avvitsen vært borte, særlig hvis de samtidig ikke ville ut med hvordan det egentlig virket. Derfor er det slik at det er meningen at man skal bygge det selv slik at man i større grad skjønner hvordan det fungerer, og lettere kan feilsøke og løse problemer dersom det skulle skje noe på et senere tidspunkt. Selve systemet er mer enn utmerket, og brukes av mange trimmingsfirmaer som "sitt eget" system. Mulig de modifiserer det litt, men dette kan man altså gjøre selv. er det eneste valget om man vil ha kontroll over tingene man bygger selv, spør du meg. Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hey alle sammen... Angående MEGASQUIRT: Får jeg denne til en Audi RS2 2oV Turbo? Jeg lurer på om je kan få kontatkt med han som har Megasquirt i sin Cossworth for å diskutere denne, og evt kontakte personen som mappet denne - Autronic-mannen Mvh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå