Gå til innhold

Antivirus eller Internet Security

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei!

Skal skaffe meg et antivirus program, men vet ikke hva jeg burde velge mellom "anti virus" og "internet security"?

Hva er forskjellen? Vet at man kan få med Firewall og spam filter i "internet security" men er det alt som er foskjellen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Hvis du snakker om norton antivirus og norton internet security så vil jeg egentlig fraråde deg i å kjøpe det. Da du klarer deg i lange baner med for eksempel AVG som antivirus og ZoneAlarm eller Sygate som brannmur.

Google it.

6858322[/snapback]

Nei, snakker ikke om norton. Har hatt norton sin anti virus å den suger. Liker heller ikke AVG sin.

Men tenkte egentlig bare generelt om hva som er forskjellen mellon anti-virus og internet security.

Finner ikke noe på google. Så håper noen kan fortelle meg det kort og godt :)

Lenke til kommentar

Antivirus er akkurat det, et rent AVprogram. InternetSecurity har oftest med brannmur (og noen ganger spamfilter, anti-spyware, antiphishing, og hele kjøkkenvasken). F eks Trend Pccillin har hele greia. Hvorfor betale gode penger, dog? Som Stealthy nevner holder det i massevis med f eks AVG, Zonealarm og en skvett vett. Har du ikke det siste hjelper ingenting.

Bernt K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...