Iris_L Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg trenger en enkel vektorisert logo som man kan bruke på klær. Mål på logoen kan dere bestemme selv. Jeg vet ikke helt hva som passer best på ei t-skjorte og/eller en genser. Det skal være en logo for en dyreside, så den må nesten inneholde et eller flere dyr. Den trenger ikke å være altfor omfattene, om dere ikke ønsker det selv da Jeg kan for øyeblikket ikke dele ut noen betaling, men jeg skal huske på dere i fremtiden Dere vil selvfølgelig få credit for arbeidet Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg trenger en enkel vektorisert logo som man kan bruke på klær. Mål på logoen kan dere bestemme selv. Jeg vet ikke helt hva som passer best på ei t-skjorte og/eller en genser. Det skal være en logo for en dyreside, så den må nesten inneholde et eller flere dyr. Den trenger ikke å være altfor omfattene, om dere ikke ønsker det selv da Jeg kan for øyeblikket ikke dele ut noen betaling, men jeg skal huske på dere i fremtiden Dere vil selvfølgelig få credit for arbeidet 6857229[/snapback] jeg har en cs clan. og trenger t skjorte med logo... clanen heter Speedickers =) Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ok, nå vet jeg hvordan jeg vil ha den Det skal være en svart pote med en "D" inni, og videre skal det stå "yrepraten". Altså det blir da Dyrepraten. Fargen på skriften kan enten være denne: #104B6D eller denne: #C5DAF9. Avhengig av hva som passer best Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ok, nå vet jeg hvordan jeg vil ha den Det skal være en svart pote med en "D" inni, og videre skal det stå "yrepraten". Altså det blir da Dyrepraten. Fargen på skriften kan enten være denne: #104B6D eller denne: #C5DAF9. Avhengig av hva som passer best 6864182[/snapback] kan du lage en logo på en t-skjorte til meg som står Speedickers på?? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå