Pug Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Finnes det ikke flere butikker som har en slik ring som newline butikken? Den andre var ikke like fin... :sad: Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 23:24, skrev LarsC:Nei! NEI! Det er min ring! MIN! :wink:Allergisk eller noe? Ja er vel det... Vet det er litt teit, men var på "Laser World" (en slags Mega Zone). Så ble alle enige om å bruke nicka sine som navn på scoreboardet, og jeg kom på at jeg ikke hadde noe, så tok jeg det første og beste som dukka opp i hodet mitt... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Neida, bra nick det. :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-10-30 10:34):Får jeg også en? Kan jeg bruke den slik at jeg kan bli usynelig? SirHartge da.. Trodde du visste bedre. Det er ikke noe positivt i å være usynlig. Det har Strong Bad bevist her. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Tipp hva jeg så i et butikkvindu her i Trondheim i dag? Joda... "the Ring itself" :smile: For de som vil titte på den - kikk i vinduet til gull/sølvsmeden ved siden av Burger King i Munkegata. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Sweet. Må nok ned og kikke en dag. Fint tips. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå