fakey Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Jeg har til slutt blitt så lei av uforklarlige feil som dukker opp i IE hver eneste gang jeg lager noe. Jeg har laget utallige layout for porteføljen min, men ender opp med en masse feil i IE. Derfor bestemte jeg meg for å lage en enkel portefølje uten så alt for mye tull, men at den allikevel skulle se pen ut. http://www.fakey.no/ Jeg vet om 1 feil. Den ene finner man i IE hvis man navigerer seg f.eks. inn på "Photo". Problemet er at når man holder over et bilde og allikevel tar musa vekk er fortsatt bildet "hover" for å si det på den måten. Uansett ønsker jeg kommentarer og kritikk på design og kode. Jeg prøver å ha så semantisk HTML som mulig, men jeg vet ikke helt om er i mål ennå. Endret 13. september 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Syns menyen på toppen kunne endres litt, spesielt hover-effekten syns jeg du bør endre. Kanskje utvide den hvite bakgrunnen til å rekke helt opp til den hvite ramma og sette på litt padding? Når det gjelder koden så virker den bra strukturert men validerer ikke. Du må hvertfall bytte ut "&" med "&" i URL'ne Endret 13. september 2006 av PHPdude Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fint konsept, og veldig fin blåfarge til bakgrunn. Du bør derimot tenke meir før du har hoveddelen av sida svart, det var litt feil farge oppå den blå. Prøv å ha heile sida kvit, du Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Syns menyen på toppen kunne endres litt, spesielt hover-effekten syns jeg du bør endre. Kanskje utvide den hvite bakgrunnen til å rekke helt opp til den hvite ramma og sette på litt padding? Når det gjelder koden så virker den bra strukturert men validerer ikke. Du må hvertfall bytte ut "&" med "&" i URL'ne 6857368[/snapback] La til en fin farge på hover, og fikset &'ene. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 sida bugger litt i opera. mail scriptet blir for brett så det kommer på yttersiden av resten av siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå