Andreas83 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Venter på en Dell pc og ser Schenker hentet den idag i Irland hvor Dell holder til..noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar bort hit til Norge? Dingseklåfingerheten er på vei til sprekke her Lenke til kommentar
firepile Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Venter på en Dell pc og ser Schenker hentet den idag i Irland hvor Dell holder til..noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar bort hit til Norge? Dingseklåfingerheten er på vei til sprekke her 6857215[/snapback] Schenker og Sneglegods tar det pent og rolig. Regn med 7-8 dager før du har den på døren. Lenke til kommentar
Burud Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Og hvis han linjegods karen har litt formye å gjøre så må du regne med en 9`ende dag før du får levert den! Har du uflaks kommer den inn på terminalen på en fredag! Men det er jo også mulig å trappe opp på terminalen å hente pakkene!! Hvis man har mulighet for det! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 7-8-9 dager? Til oss bruker de vanligvis et par dager, men det er jo til bedrift da. Lenke til kommentar
firepile Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 7-8-9 dager?Til oss bruker de vanligvis et par dager, men det er jo til bedrift da. 6857682[/snapback] Blir pakkene sendt med fly da? Når jeg har bestilt så bruker Schenker 3-5 dager bare på transport mellom Irland og Kjøbenhavn. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Levering på et par dager er nok ikke vanlig. 7-9 dager er vanlig. I hvert fall her i Trondheim. Da med normal levering via linjegods. 7-8-9 dager?Til oss bruker de vanligvis et par dager, men det er jo til bedrift da. 6857682[/snapback] Blir pakkene sendt med fly da? Når jeg har bestilt så bruker Schenker 3-5 dager bare på transport mellom Irland og Kjøbenhavn. 6858631[/snapback] Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 7-8-9 dager?Til oss bruker de vanligvis et par dager, men det er jo til bedrift da. 6857682[/snapback] Blir pakkene sendt med fly da? Når jeg har bestilt så bruker Schenker 3-5 dager bare på transport mellom Irland og Kjøbenhavn. 6858631[/snapback] Nja, det tror jeg ikke.. Har faktsik bestillt på mandagen, og fått det levert på torsdagen og fredagen. Er jo selvfølgelig meget varierende (naturlig nok, med tanke på hvordan Dell fungerer), og iblant tar det jo en uke, eller mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå