Kirchhoff Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Når jeg byttet vifte på mitt asus en7900gt så tok jeg ut skjermkort kjøler ledningen fordi zalman sin vifte brukte 3 pins kontakt. Og siden nvidia er så "smart" finner den ut at det ikke er noen kjøler på kortet. selvom load nå er 38 grader på gpu. Hver gang jeg skrur på nå så kommer det opp en feilmelding om at pcen setter ned gpu hastigheten for å ikke ødelegge noe . Så jeg plugget vifte inn i gpuvifte kontakten mens viften var halveis most slik at den ikke skulle spinne. men likevel så funker det ikke. trekker ikke viften strøm nå viften ikke snurrer? Prøvde å fjerne sperren i riva tuner men hver gang jeg lukker programmet så går den ned til vanlig hastighet igjen noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) kansje du kan flashe biosen i kortet. prøv avinstaller alle tillegs programmer som følgte med og kjør kun driver. om du då kan fyre i vei med oc . Endret 10. oktober 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 burde kanskje skrevet at jeg hadde løst probleme, etter noen uker så forsvant det plutselig:D nå kommer ikke gpu i over 39 grader selv under "heat up fase" i ati tool. Zalman 900-cu!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå