tradhtare Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Any comments? Personlig liker jeg det, og spesielt på grunn av volleyballen. Var en av grunnene til at jeg tok bildet. I tillegg har jeg fått med solspeilinga i vannet,hele veien,og også noen mennesker som bader i stripa. Men er usikker på om huset på høyre siden bør bort, eller om det kan være der. Takk for eventuelle innspill. Større versjon, etter ønske: Endret 13. september 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er for lite, viser nesten ingenting, større = mer detaljer Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Det er for lite, viser nesten ingenting, større = mer detaljer 6858025[/snapback] Takk for at du sier det. Men jeg er redd for at folk skal ta dem fra meg men greit. legger ut et litt større ett da. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er for lite, viser nesten ingenting, større = mer detaljer 6858025[/snapback] Takk for at du sier det. Men jeg er redd for at folk skal ta dem fra meg 6859156[/snapback] Er du rett for å "miste" bilder du legger ut "here, there or everywhere", så lag et "vannmerke". Det er beskrevet her: http://www.akam.no/guide/bilderedigering/s..._i_bildet/17814 Hvor stort eller hvor kraftig du ønsker det, er opp til deg selv. Prøv deg fram. Du kan også lage dette via WEB-Gallery funksjonen i Photoshop, når du skal legge ut mange bilder på nett. Se eksempel på min nettside fra GranittRock - http://jkklstudio.com/01photo/20060908_gra...ranittrock.html Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er for lite, viser nesten ingenting, større = mer detaljer 6858025[/snapback] Takk for at du sier det. Men jeg er redd for at folk skal ta dem fra meg men greit. legger ut et litt større ett da. 6859156[/snapback] Jeg skjønner ikke hvorfor noen er redd for det. Er ikke som om du mister copyright ved å legge ut bildet ditt eller ved å ikke ha vannmerke. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Det er for lite, viser nesten ingenting, større = mer detaljer 6858025[/snapback] Takk for at du sier det. Men jeg er redd for at folk skal ta dem fra meg 6859156[/snapback] Er du rett for å "miste" bilder du legger ut "here, there or everywhere", så lag et "vannmerke". Det er beskrevet her: ] 6860208[/snapback] Takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå