kilogram Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Adobe har lagt ut en sikkerhetsadvarsel til alle brukerne av Flash Player, og anbefaler at de henter ned en oppdatering. Les mer Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Jeg er ikke av typen som spiller flashspill/filmer i stor grad, men skal nok oppgradere fordi . Endret 13. september 2006 av quakie Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har ikke innstalert flash ennda her Greier meg fint uten og vill fortsjette og greie meg ute Lenke til kommentar
laerda Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Skulle gjerne oppgradert til 9eren jeg. Slik det er nå må jeg kjøre flash i wine om det er noe som krever nyere enn 7. Det er ikke optimalt. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Akkja. Slik er det når det kun er en leverandør av løsninger og tjenester, som også baserer seg på hemmeligheter og patenter. Flash skulle vært utryddet for lengst, og erstattet med åpne standarder. Da hadde man sluppet å være avhengig av Slowdobe for å få ting gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå