Gå til innhold

battlefield 2 dårli grafikk

Anbefalte innlegg

Du kan starte med å sette BF 2 til å spille i widescreen:

Da gjør du disse endringene på shortcuten til spillet:

"C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200

Du endrer de oppløsnings tallene til hva som er max på din PC.

Så kan du også gjør dette:

Just edit your defaultvideo.con and change the FOV from 1.0 to 1.1 or 1.2. I imagine settings like 1.15.... I run mine at 1280x720 and FOV at 1.2

Så kan du sette alle instillinger til Medium. Selv om du har hardware til å dra det på nogenlunde høyt, vil det alltid variere hva som skjer i spillet. Da er det bedre å legge seg litt lavere så du opprettholder FPSen.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
40FPS er ikke det beste å spille med.

6883468[/snapback]

Hva er det med dere FPS freaks?

6907640[/snapback]

ok, nå er jeg litt off topic men:

herregud man! Uansett er det viktig i forhold til hvordan han føler spillet. 40 fps kan føles som litt lagg. 60 fps går rent, mens over det er helt genialt. Jeg ihvertfall syns jeg ser forskjellen, og får en bedre inntrykk av et spill hvor jeg har høy fps.

Lenke til kommentar

Nå spørs det jo også om hvordan trådstarter oppfatter det også da. Om han mener 40fps er helt supert, og ikke har noe i mot å spille med det er jo det bare helt supert for hans del, er ikke nødvendig å "tvinge" han til å skru ned grafikken bare fordi dere ikke liker 40fps.

Lenke til kommentar
40FPS er nok til at du ser småhakking, og hvis det er 40 FPS i idle, så tror jeg nok du bunner med 15FPS når det kommer et artyregn ^^

6908071[/snapback]

Det er jeg helt enig i, men poenget er jo at trådstarter synest det er helt fint å spille slik, og da bør jo folk godta det.

Lenke til kommentar
40FPS er nok til at du ser småhakking, og hvis det er 40 FPS i idle, så tror jeg nok du bunner med 15FPS når det kommer et artyregn ^^

6908071[/snapback]

Det er jeg helt enig i, men poenget er jo at trådstarter synest det er helt fint å spille slik, og da bør jo folk godta det.

6908084[/snapback]

Jeg tviler veldig sterkt på at han synes det er greit med 15FPS, da regelrett lagger det MYE!

Lenke til kommentar

6908071[/snapback]

6908084[/snapback]

Når sa trådstarter at 40FPS er helt greit?

Lenke til kommentar
Jo det gjør man.. Men det koster litt ^^

6859082[/snapback]

Tror du en bærbar til 12 000 ville holde? Hvis den hadde intel-dual core, og 256 MB på grafikk-kortet?

6931389[/snapback]

Spørs hvilket skjermkort. Så lenge det er over GO6600 så VET jeg at det går.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Spørs hvilket skjermkort. Så lenge det er over GO6600 så VET jeg at det går.

6931404[/snapback]

Hmmm. Vet ikke hvilket skjermkort den har, men det ihvertfall en Dell Latitude D-ettellerannet.

Flere synsvinkler?

6931819[/snapback]

Latitude D820 eller D620 da tenker jeg?

Da er det et 'nVidia Quadro NVS 110M, 256MB'

Vil nok tro du klarer Battlefield 2 med det ja, men ikke forvent HIGH Settings ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...