EvenSteven Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nettopp kjøpt en Canon Pixma MP450... har koblet mellom skriver og pc med Usb-kabel... Jag trodde da at jeg kanskje slapp å innstallere programvaren som fulgte med, men det virker ikke slik... får ikke til å skrive ut... Maskinen finner skriveren og alt , men den kommer ikke opp som alternativ i Word... Noen som vet om jeg MÅ innstallere driverne og programvaren ? Har Windows Xp..... Takker for all hjelp Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er nok best å instalere progrmvaren. Du trenger ikke å instalrere alt ,- bare det du trenger. i hvertfall driveren til skriveren. Hvorfor vil du ikke instalere ? windows xp ineholder gjerne en driver for skriveren men den er ikke av de nyeste så det er ikke sikkert at alle funksjonen til skrivereen virker da. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) XP er 5 år gammelt så det er vel litt mye å forlange at det skal inneholde driver for en splitter ny skriver? Språket er nok det samme som på gamle Canon-modeller, men hvis du vil bruke alle mulighetene må du nok innstallere driverne fra den medfølgende CD-en. Endret 15. september 2006 av simfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå