ivarsr Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Får ny pc nå snart og da må jeg installere (ekte!) windows. (drivere til alt annet er visstnok installert). Har lest her på forumet at det anbefales ikke å være koplet på nett før windows er ferdig installert og virus- spyware programmer også er installert pga av sikkerhetsrisiko (virus og spyware). Men blir litt vanskelig å få dette til da jeg må på nett for å få tak i virusprogrammet jeg skal bruke og anti spyware greiene.. Har også hørt at det ikke anbefales å dele harddisken på laptoper (kun bruke 1 partisjon, c:\). Skulle gjerne hatt windows og programmer på c: og alt annet på en annen partisjon.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvis det er sp2 på xp cd'en du installerer med er det ikke noe problem da firewallen er på som default før nettverks stakken er oppe . Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hvis det er sp2 på xp cd'en du installerer med er det ikke noe problemda firewallen er på som default før nettverks stakken er oppe . 6856518[/snapback] Vet ikke om det er vanlig at sp2 er med. Bestile ny HP laptop med xp home edition... Sliter litt hvis ikke sp2 følger med den da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alt som leveres idag er med sp2 integrert XP. Skjønte ikke helt problemet . Antivirus programmet + Antispyware programmet du skal bruke kan du jo også laste ned på forhånd å brenne ut på en CDR . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå