Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt ei jente - Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, var på flaska forrige lørdag, og endte opp i fylla ilag med ei jente. Vi gjorde ikke noe mer enn å kline ellernosnt, men kjekt var det :) Vi går på skole sammen, jeg et år eldre enn henne. Problemet mitt er at jeg begynner å rødme/blir ekstremt flau hver gang jeg møter henne. =/ Føler dette ødlegger litt for både meg og henne, vedder det virker som om jeg prøver å unngå henne.. Vet ikke om hu liker meg heller.. Sender litt sms, prater litt på msn, men har ikke blitt noe mer enn det.. Forslag til hva jeg kan gjøre? Både anngående rødminga og hvordan ta dette et steg videre? :op

Takker for hjelp. Willy

Hmm. Nesten akkurat det samme skjedde med meg ifjor vinter. Var utrolig flaut å møtes i gangen på skolen, men det gikk greit etterhvert. Men det ble ikke til noe mer, når jeg ser på det i ettertid angrer jeg litt på at jeg ikke prøvde å gjøre noe mer ut av det. Men nå har hu skifta skole (ikke pga. meg :p) savner faktisk litt å møte på hu i gangen og få den flaue følelsen. :!:

Lenke til kommentar

6856473[/snapback]

Det første du gjør burde ikke være å lage en post på diskusjon.no om saken. Guess what, jeg møter ganske mange jenter hver dag. Jeg drikker meg ikke full og roter med alle av den grunn, men dersom det skulle skje så innser jeg at det neppe ligger mer bak enn litt alkohol. Det er edru tilstand man finner ut om jenta faktisk liker deg eller ikke, og da er det vel så viktig å lese de signalene hun gir som faktisk å vente på et ja/nei-svar.

Hva skjer med at forumet blir spammet ned med "jeg har snakket med en jente, nå hvordan kan jeg stikke tissen min inn i henne"-tråder etter at vi fikk en kategori å plassere dem :tease:

Lenke til kommentar

Jeg drikker meg ikke full og roter med alle av den grunn,

6856473[/snapback]

Nå var det vel kanskje ikke det som skjedde her heller

Hva skjer med at forumet blir spammet ned med "jeg har snakket med en jente, nå hvordan kan jeg stikke tissen min inn i henne"-tråder etter at vi fikk en kategori å plassere dem :tease:

6872434[/snapback]

Synes dette var en søt liten tråd jeg :)

aspic: Må ikke ha med veninnene hennes. Før du vet ordet av det er det blitt standard at du/dere henger med veninneflokken hennes, og da er du lost...

Lenke til kommentar
Ja er enig med deg der. Vet om folk som ikke klarer å bare være "aleine". Da er man ikke kjærester ass.... :whistle:

6877846[/snapback]

Hakket verre med de som ikke grier å være alene uten kjæresten... Og må ha med henne/ham over _alt_ uansett hva man skal...

Lenke til kommentar
Kjempeflott at aspic har funnet ei jente han liker. Du får bare gi jernet.. veldig lite å tape og så mye å vinne.

denne nå.

6891221[/snapback]

Oh, yeah. Go for it man, jump off the high dive, stare down the barrel of the gun, pee into the wind!

Endret av chris
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Update: (Betre seint enn aldri?)

Eg og jenta har vore ilag i 5 månader på søndag. Dette har desidert vore dei 5 beste månadane i heile mitt liv. Verste var at det aldri var planen min å dra på den festen der. Små ting fører til store ting? Og til alle som svarte på tråden: Takk for innspel :)

Jenta har sjølv sett tråden, men det var ikkje før eit par dagar sidan, det inspirerte meg til å skrive ein liten update.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...