Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt ei jente - Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Hei, var på flaska forrige lørdag, og endte opp i fylla ilag med ei jente. Vi gjorde ikke noe mer enn å kline ellernosnt, men kjekt var det :) Vi går på skole sammen, jeg et år eldre enn henne. Problemet mitt er at jeg begynner å rødme/blir ekstremt flau hver gang jeg møter henne. =/ Føler dette ødlegger litt for både meg og henne, vedder det virker som om jeg prøver å unngå henne.. Vet ikke om hu liker meg heller.. Sender litt sms, prater litt på msn, men har ikke blitt noe mer enn det.. Forslag til hva jeg kan gjøre? Både anngående rødminga og hvordan ta dette et steg videre? :op

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du treffer vel henne i gangene? Spør om hun vil være med og ta en kaffe etter skolen ellerno. Sier hun ja, er hun nok interessert (det finner du uansett ut av under date'n), og om hun sier nei så...jaja, da prøvde du hvertfall! Så slipper du å lure mer 

Evt. Sende en melding? There's no end to the possibilities!

Lenke til kommentar

hopp på a å byn å jokk på a midt i gangen ;)

slår altid bra ann :)

Eller bare send ei melding som noen sa her om hun vil bli med på en date eller noe. spander kino på a. sikkert bedre over ei melding en IRL vist du blir så rau vist du bare ser hu...

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Innerst inne er jeg dritsjenert, men sånn rundt 10. klasse bestemte jeg meg bare for at jeg ikke orket det mer. Tenkte rett og slett bare over hva som er det verste som kan skje; og det er ikke ofte så veldig ille. Tok meg rundt 1 år (og en veldig hjelpsom kjæreste) for å bli kvitt det. Jeg er fremdeles sjenert, men jeg greier å "overvinne" det, og ingen ser lenger på meg som en sjenert type. Så mitt tips er bare å begynne å jobbe med det, bedre seint enn aldri.

Når det kommer til problemet ditt med å få kontakt med hun foreslår jeg at du bare sender hun en sms og spør om hun er hypp på å finne på noe en dag. Det verste som kan skje er at hun sier nei.

Lenke til kommentar

Gå rett bort til henne i kantina og si:

"Fine sko! - Skal vi pule?" :cool:

Men seriøst; du har vel ikke noe å tape på å be henne ut et sted? Hvis du synes det er flaut å gjøre det på skolen, kan du jo ta det over sms eller msn...

Evt så kan du spørre henne om hva hun synes om den eller den filmen, og har hun ikke sett den så spør om hun blir med på kino siden du synes det er kjipt å gå på kino alene...

Lenke til kommentar
"Finne sko! - skal vi kline?" heter det vel

6860665[/snapback]

"Fine pupper! - Får jeg ta på?"

Er bare å be henne på kino / over til deg på film eller noe slikt

Skal du be henne over til deg så pass på at dere har en sofa, ikke hver deres stol, sofa FTW, gir anledning fil å sitte sammen, så kan du fotflørte litt, om det funker så kan man legge seg ned på sofaen, slike muligheter har man ikke med stoler...

Jeg tenker alltid nøye over dette før jeg får besøk av ei jente jeg skal prøve meg på :p

Tenk ut hvor det er logisk at hun vil sitte

Lenke til kommentar

Et alternativ til kino er å spørre om dere skal finne på noe en dag. Kanskje du kan komme bort til der hun bor også går dere på kiosken og kjøper en is, dra innom en café eller noe sånt. Eller bare gå en tur i nærområdet. Eller finne på noe annet dere kan gjøre samme uten fare for at andre venner henger seg på slep og gjør ting vanskeligere.

Bli litt kjent med hverandre, men ikke la det drøye for lenge for da daler sansynligvis interressen hos dere begge. Bli-kjent-fasen bør etter mine erfaringer ikke bli mer enn noen få uker. Inviter henne på kino eller film og pizza hjemme hvis mulighetene for det er bra. Hvis hun vil ha med ei veninne så er det forsåvidt greit, bare allier deg med en kammerat som kan prate med henne så ikke de blir sittende å prate sammen uten deg. Dvs. få samtalen til å bli deg og henne, mens kameraten din prater med veninna. Hvis hun vil ha med ei veninne så er det trolig fordi hun er litt usikker første gangen hun kommer på pizza hos deg. Neste gang kommer hun kanskje alene og dere får mer tid til å prate sammen, kline ++ om stemningen passer sånn.

PS. Ha antennene innstillt på nei-signaler. Jenter viser ofte nei-signaler veldig diskret i forhold til det gutter forventer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...