aspic Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Hei, var på flaska forrige lørdag, og endte opp i fylla ilag med ei jente. Vi gjorde ikke noe mer enn å kline ellernosnt, men kjekt var det Vi går på skole sammen, jeg et år eldre enn henne. Problemet mitt er at jeg begynner å rødme/blir ekstremt flau hver gang jeg møter henne. =/ Føler dette ødlegger litt for både meg og henne, vedder det virker som om jeg prøver å unngå henne.. Vet ikke om hu liker meg heller.. Sender litt sms, prater litt på msn, men har ikke blitt noe mer enn det.. Forslag til hva jeg kan gjøre? Både anngående rødminga og hvordan ta dette et steg videre? :op Endret 9. mai 2007 av aspic Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Om du sender SMS eller snakker på msn er det jo rom får prate IRL også. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Er "rom" ja.. Men hu sitter med veninnene sine, jeg med folka mine, blir maks flaut om jeg skal skli gjennom kantien rett bort til folk jeg aldri har snakka med Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du treffer vel henne i gangene? Spør om hun vil være med og ta en kaffe etter skolen ellerno. Sier hun ja, er hun nok interessert (det finner du uansett ut av under date'n), og om hun sier nei så...jaja, da prøvde du hvertfall! Så slipper du å lure mer Lenke til kommentar
SCV Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 kjent problem men bare og vere frempå snakke irl funker liksom en smule bedre. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du treffer vel henne i gangene? Spør om hun vil være med og ta en kaffe etter skolen ellerno. Sier hun ja, er hun nok interessert (det finner du uansett ut av under date'n), og om hun sier nei så...jaja, da prøvde du hvertfall! Så slipper du å lure mer Evt. Sende en melding? There's no end to the possibilities! Lenke til kommentar
fompa Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hopp på a å byn å jokk på a midt i gangen slår altid bra ann Eller bare send ei melding som noen sa her om hun vil bli med på en date eller noe. spander kino på a. sikkert bedre over ei melding en IRL vist du blir så rau vist du bare ser hu... Lykke til Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Innerst inne er jeg dritsjenert, men sånn rundt 10. klasse bestemte jeg meg bare for at jeg ikke orket det mer. Tenkte rett og slett bare over hva som er det verste som kan skje; og det er ikke ofte så veldig ille. Tok meg rundt 1 år (og en veldig hjelpsom kjæreste) for å bli kvitt det. Jeg er fremdeles sjenert, men jeg greier å "overvinne" det, og ingen ser lenger på meg som en sjenert type. Så mitt tips er bare å begynne å jobbe med det, bedre seint enn aldri. Når det kommer til problemet ditt med å få kontakt med hun foreslår jeg at du bare sender hun en sms og spør om hun er hypp på å finne på noe en dag. Det verste som kan skje er at hun sier nei. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Spør om IP-adressen hennes ellers så er det jo noen andre gode forslag her. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 http://www.fastseduction.com/guide/ Bra lesestoff. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Her må du nok bare ta risken for å drite deg ut som en mann og hoppe ut i det. Kan kanskje være en ide å"finne på noe å prate om først... Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg synes topicen til denne tråden er bare helt konge. "Møtt ei jente - Hva gjør jeg nå?" Ikke stykt ment, men jeg trekker litt på smilebåndet. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Gå rett bort til henne i kantina og si: "Fine sko! - Skal vi pule?" Men seriøst; du har vel ikke noe å tape på å be henne ut et sted? Hvis du synes det er flaut å gjøre det på skolen, kan du jo ta det over sms eller msn... Evt så kan du spørre henne om hva hun synes om den eller den filmen, og har hun ikke sett den så spør om hun blir med på kino siden du synes det er kjipt å gå på kino alene... Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 "Finne sko! - skal vi kline?" heter det vel Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det har han jo allerede gjort. Må jo være framskritt, vettu! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 "Finne sko! - skal vi kline?" heter det vel 6860665[/snapback] "Fine pupper! - Får jeg ta på?" Er bare å be henne på kino / over til deg på film eller noe slikt Skal du be henne over til deg så pass på at dere har en sofa, ikke hver deres stol, sofa FTW, gir anledning fil å sitte sammen, så kan du fotflørte litt, om det funker så kan man legge seg ned på sofaen, slike muligheter har man ikke med stoler... Jeg tenker alltid nøye over dette før jeg får besøk av ei jente jeg skal prøve meg på Tenk ut hvor det er logisk at hun vil sitte Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ikke la det bli sånn at du kun prater med henne i fylla ihvertfall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Et alternativ til kino er å spørre om dere skal finne på noe en dag. Kanskje du kan komme bort til der hun bor også går dere på kiosken og kjøper en is, dra innom en café eller noe sånt. Eller bare gå en tur i nærområdet. Eller finne på noe annet dere kan gjøre samme uten fare for at andre venner henger seg på slep og gjør ting vanskeligere. Bli litt kjent med hverandre, men ikke la det drøye for lenge for da daler sansynligvis interressen hos dere begge. Bli-kjent-fasen bør etter mine erfaringer ikke bli mer enn noen få uker. Inviter henne på kino eller film og pizza hjemme hvis mulighetene for det er bra. Hvis hun vil ha med ei veninne så er det forsåvidt greit, bare allier deg med en kammerat som kan prate med henne så ikke de blir sittende å prate sammen uten deg. Dvs. få samtalen til å bli deg og henne, mens kameraten din prater med veninna. Hvis hun vil ha med ei veninne så er det trolig fordi hun er litt usikker første gangen hun kommer på pizza hos deg. Neste gang kommer hun kanskje alene og dere får mer tid til å prate sammen, kline ++ om stemningen passer sånn. PS. Ha antennene innstillt på nei-signaler. Jenter viser ofte nei-signaler veldig diskret i forhold til det gutter forventer. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Takker for svar alle Er bare blitt meldinger hittil, men bare kjent hu ei veke da Får spør hu ut en dag, men leiter fremdeles etter nei-signaler =) Er så kjipt å bli avslått, men noen sjanser i livet må man vel ta? :> Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Snakk med henne. Liker du henne så ikke gå rundt grøten så mye. Inviter henne å se en film hjemme oss deg eller noe. Kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå