CyprieN Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fikk Xboxen min i for to dager siden kan ikke si jeg la merke til no spess støy.. var vel egentlig veldig stillegående. syns, 2400 var litt dyr pris på Ica kjøpte standar Core på kapanje, kostet meg 1400 for xbox + DoA4, og nå blir det innkjøp av 20gb HD DeadRising, N3 og trådløs håndkontroller kommer i posten i dag Jess tenker det blir lite sol på meg i helgen Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Er det så ille som enkelte skal ha det til, at både DVD-drevet og strømforskyning bråker så j****g at volum på TVen må være høyt for å overgå bråket? 6856467[/snapback] Ja det er så ille.... (bortsett fra strømforsyninga som ikkje bråker) Min kan du sammeligne med en moped uten eksosanlegg. Endret 19. september 2006 av johnohod Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Min er ganske stille, bråker i oppstarten, men blir stillere og stillere etter hvert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Om noen har ein PSU som bråker, så er det noe allvorlig gale vil eg tru Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 syns, 2400 var litt dyr pris på Ica kjøpte standar Core på kapanje, kostet meg 1400 for xbox + DoA4, og nå blir det innkjøp av 20gb HD 6867157[/snapback] Dyrt? Veiledende pris fra MS er på 3395,-, så jeg vil si at den er ganske billig Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 nå selger elkjøp 360 premium med doa4 til 2995. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Enig i at viftene bak bråker en del. Litt irritende hvis en skal sitte og lese og en skal spille med headphones i samme rom. Min gamle Ps2(den tykke) og xbox(1) støyer jo også. Er vel noen vi må venne oss til. På en annen side så hadde jeg gjerne spandert noen ekstra kroner hvis det var mulig å bli kvitt støyen på konsoller. Vet at dyre vifter ikke blir prioritert når man lager konsoller. Da det folk flest ser på pris når de skal kjøpe konsoll og ikke støy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Vel så har det med ein naturlig utvikling (etter at konsoller med vifter kom) at disse blir roligere etter hvert også. GC er den roligste konsollen med vifter etter min meining. Eg har føste rev. av GC,og den er meget rolig ihverftall. Er nyere GC`er roligere enn de gamle? Beklager evt. OT Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Enig i at viftene bak bråker en del. Litt irritende hvis en skal sitte og lese og en skal spille med headphones i samme rom. Min gamle Ps2(den tykke) og xbox(1) støyer jo også. Er vel noen vi må venne oss til. På en annen side så hadde jeg gjerne spandert noen ekstra kroner hvis det var mulig å bli kvitt støyen på konsoller. Vet at dyre vifter ikke blir prioritert når man lager konsoller. Da det folk flest ser på pris når de skal kjøpe konsoll og ikke støy. 6904864[/snapback] Tror ikke det har så mye med pris å gjøre. Hvis du finner noen som er bedre uansett pris så er jeg interessert i å høre om det. De som er der er av ustandard størrelse (dvs høyden med plastramma er mellom 60 og 70 mm). Spec'en skal være 27.19 CFM og 35 dBA. Det er ikke lett å finne f.eks. en 60mm vifte som dytter 27.19 CFM og samtidig støyer mindre enn 35 dBA. Problemet er vel heller det at folk ønsker en liten boks, og da får de ikke plass til store vifter som hadde lagd mindre bråk. Lenke til kommentar
Trafo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Endelig kom helga og jeg fikk omsider tid til å prøvekjøre min lille nydelige X360 og er storfornøyd! Kjøpte 360 forrige Fredag og TDU i går. Kan ikke si dette med støy plager meg nevneverdig, hører jo dvd-romen spinner når spillet loader, men for meg er ikke dette noe problem. Tror enkelte er veldig utsatte for hva de tolererer her, eller så må det være forskjell på xbox 360 produsert på nyere dato... Mitt beste kjøp på lang tid og anbefales på det sterkeste til alle tvilerne der ute! Lenke til kommentar
Trafo Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Om noen har ein PSU som bråker, så er det noe allvorlig gale vil eg tru 6893647[/snapback] Det var heller størrelsen og ikke støy folk klagde på her. My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå