Gå til innhold

Samsung 205BW 20" LCD bra ?

Philley

Anbefalte innlegg

Heisann folkens :) jeg har tenkt å kjøpe meg en ny skjerm nå og da frister det veldig med en 20" widescreen. Men jeg vet ikke helt hvilken jeg skal velge>.< Har sett litt på denne Samsung 205BW . Noen som har erfaringer med denne ? Syns den virket forferdelig digg jeg :) PS. Vil helst ikke bruke så ALT for mye på skjerm altså :p

Takk for svar

Mvh Benjamin

Endret av opty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trustedreviews har testet Samsung 205BW og den har kommet temmelig bra ut av testen. De har riktignok testet den opp mot storebroren 215WT som er bedre, men dog. Bruker review hos Widescreengamingforum.

Lurte selv på å kjøpe den skjermen, men oppdaget at Dell hadde satt ned prisen fra 4900,- til 3750 på sin 2007WFP noe som gjorde mitt valg ganske klart :D Ble 2007WFP. Du burde sjekke ut den skjermen også. :thumbup:

Lenke til kommentar

hehe, nei har fremdeles ikke fått skjermen gitt. Den ble sendt den 13, så regner med at jeg får den i neste uke :D gleder meg nå! Eneste problemet er å få den nye PC'en til å funke, men det er det jeg har helga til :p

Skal si hva jeg syns om den når jeg får'n. Kommer sikkert til å bli henrykt siden jeg nå sitter på en 17"CRT skjerm :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...