hkhansen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg henvendte meg først til Utenab.no som anbefalte meg å sende den direkte til Arvato. Ikke noe tvil om hvem som er ansvarlig. Kjedelig å få så mye ekstraarbeid bare pga at jeg kjøpte en simpel mobiltelefon. Utenabo.no rett og slett plager kundene sine bare fordi ikke kan jobben sin. Dette kunne de ha fikset på no time, men, nei da - her skal det tynes og uthales til siste dråpe. Må nok sette meg ned å sende saken til Forbrukerrådet nå - er så dritt lei av hele saken, men kan ikke bare overse det heller. 6900137[/snapback] Vil vel egentlig tro at det er du som står alene mot Arvato, da UtenAbonnement anbefalte at du sendte den direkte til Arvato. Sleipt gjort av utenabonnement da. Sendte inn via Mobii. Tele2 sin webshop. Der sendte de ut adresselapp med konvolutt og full pakke. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg henvendte meg først til Utenab.no som anbefalte meg å sende den direkte til Arvato. Ikke noe tvil om hvem som er ansvarlig. Kjedelig å få så mye ekstraarbeid bare pga at jeg kjøpte en simpel mobiltelefon. Utenabo.no rett og slett plager kundene sine bare fordi ikke kan jobben sin. Dette kunne de ha fikset på no time, men, nei da - her skal det tynes og uthales til siste dråpe. Må nok sette meg ned å sende saken til Forbrukerrådet nå - er så dritt lei av hele saken, men kan ikke bare overse det heller. 6900137[/snapback] Vil vel egentlig tro at det er du som står alene mot Arvato, da UtenAbonnement anbefalte at du sendte den direkte til Arvato. Sleipt gjort av utenabonnement da. Sendte inn via Mobii. Tele2 sin webshop. Der sendte de ut adresselapp med konvolutt og full pakke. 7069933[/snapback] hva begrunner du den uttalelses i? Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Må si jeg er skuffet over Uten abonnement sine kunde service også. Bestillte en Sony Ericsson K610i for noe uker tilbake. Detn ble raskt levert, men så fungerte pokker meg ikke telefonen. Ville ikke lade og ville ikke slå seg på. Selvfølgelig hadde de ikke telefon nummer å nå dem på, så jeg måtte ligge å skrive e-poster fram og tilbake. Det tok lang tid å få besvart e-posten min uten at kunde behandleren var særlig hjelpsom, ikke en eneste beklagelse og sa at jeg skulle ta mobilen ned til nærmeste forretning og se hva som er galt med den. Skal jeg ligge å stresse for å rette opp deres feil?? Men jeg gjorde det allikevel og fant ut at det ikke var batteriet eller laderen det var noe galt med. Så da må jeg ligge å dra ut informasjonen fra de om hva jeg må gjøre får å få fiksa eller få ny mobil. "Send den til zodiac eller til oss, det blir det samma det" fikk jeg som svar. Fortsatt ingen beklagelse, og nå sitter jeg her uten mobil og må sikkert vente i to uker til før jeg får mobilen tilbake fra zodiac. Om det ikke tar like lang tid som deg med nokia 6280'en. Blir siste gang jeg handler med dem, utrolig blaserte folk i kundebehandlingen i hvertfall, noe som irriterer langt opp i r***. Helt forbanna likegyldige. Tar det lenger enn to uker å få den tilbake skal jeg jammen heve kjøpet jeg også og ta pengene mine en annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå