Bjoelland Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Eg har hatt et enormt problem i det siste med min data. Her er problemet. Har ganske nylig formatert. 1-3 veke siden kanskje. Men eg sitter og speler forskjellige spel om kvardagen. Enten det er Red Alert 2 Multiplayer med venner på over netverk eller Battlefield 2 over netverk. Problemet mitt er at når eg har spelt dei forskjellige spela ein liten stund då klikker dei. Foreksempel: Eg sitter og speler Day Of Defeat: Source med ein kompis kvar dag nesten. Etter ein liten stund (Mellom 1-40min. Det varierer) så klikker spelet. Det fryser, skjermen blir svart også kommer følgende feilmelding opp. Ka er som gjør at ALLE spillene klikker? Dette har skjedd opptil flere ganger bare i dag, og samme feilmeldingen kommer med BF2, CS, og mangen andre spel. RA2 kommer det " Internal Error" når eg speler multiplayer over LAN etter ein liten stund. Eg kan avkrefta at det er overoppheting av GPU og CPU. Har mer enn nok kjøling og åpen topp lokk på PC'en. Av og til skrur pcen seg av og, heilt uten videre. Svart skjerm og restarter seg. Uten at eg har sagt at den skal gjøre det. Det skjer noken gonger i spel og. Eg ber på mine knær at det er noken som kan hjelpe meg! Er sinnsjukt irreterande, og trenger hjelp med problemet As soon as possible! Vær så snill og hold dere ONTOPIC! Tusen takk for all hjelp! Endret 13. september 2006 av Bjoelland Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hmm. Hvilken hardware har du? Lenke til kommentar
aC Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Mye raskere svar hvis du paster HW, men hvis jeg skulle tippe har du sikkert en crap psu og dermed gir den ut dårlig/feil spenning eller for lite spenning, som kan svare på hvorfor maskina di rs'er seg selv. Endret 14. september 2006 av aC Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Fortell mere om din maskinvare. Har du vært på denne siden.. http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...user/std_alp.ph Her er det andre med kansje samme problem og løsning.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=480706&pid=5250908&st=0entry5250908 Hjelper ikke dette ville jeg ha sjekka rammen med memtest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå