Nessi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! har nettop prøvd å starte min gamle Dell Dimension 4600. Står i 80 gb hard disk og en på 30 gb. men starter bare hvis jeg kobler inn den på 80 gb. og når jeg trykker boot så får jeg 4 valg 1: Normal 2: System Setup 3: IDE Drive Diagnostics 4: Boot to utility Partition på hver av de kommer denne feil meldingen "Sata Primary Drive 0 Failed" og denne "Diskette Drive 0 seek failure" Etter det kommer denne meldingen opp " Strike the F1 key to continue, F2 to run system Utility. Har også fått opp denne meldingen men husker ikke nårr "Alert! Previous shutdown due to thermal event. hva enn det betyr? håper noen kan hjelpe meg med å få igang denne maskina. har dvdrom, som går opp å ijenn og ser ut til å fungere. prøver å boote der i fra så jeg får formatert hard disken å instalert WIndows xp. mvh even Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 har prøvd 2 forskellige hard disker. får en melding på den 30gb "No Boot Device available" og det står på bios at no hard disc devices er instalert eller ingen floppy drives. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe brae kjølere til Dell Dimension? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå