Babyloner Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei.. Har nå en stasjonær pc og en D-link router...bruker den til internett til pc'en og ip-telefoni...skal nå i nærmeste fremtid kjøpe en ny stasjonær..hva må jeg kjøpe for at den skal ha trådløs internett?? takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Du trenger en trådløs router eller aksesspoint, og et trådløst nettverkskort Da er du i boks! Kan trygt anbefale Linksysrouterne til dette. Lykke til! Endret 13. september 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Du trenger en trådløs router eller aksesspoint, og et trådløst nettverkskort Da er du i boks! Kan trygt anbefale Linksysrouterne til dette. Lykke til! 6856159[/snapback] jeg har trådløs router..og kjøper maskin med integrert nettverkskort 10/100/1000Mbps..så da har jeg egentlig alt i boks? vil jeg da få en eller annen ting jeg putter på i router'n da..slik at det dannes en forbindelse? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det holder ikke med vanlig nettverkskort. Du må ha et trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Det holder ikke med vanlig nettverkskort. Du må ha et trådløst nettverkskort. 6856271[/snapback] så en dell maskin med integrert nettverkskort vil ikke funke? hvis jeg da kjøper et trådløs nettverkskort..må jeg da montere den inne i maskinen..eller er det usb? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det holder ikke med vanlig nettverkskort. Du må ha et trådløst nettverkskort. 6856271[/snapback] så en dell maskin med integrert nettverkskort vil ikke funke? hvis jeg da kjøper et trådløs nettverkskort..må jeg da montere den inne i maskinen..eller er det usb? 6856550[/snapback] Hvis du plugger det integrerte nettverkskortet i en port på ruteren så vil det jo virke -men da er det ikke trådløst, som du ville ha... Stasjonære pc'er leveres (i motsetning til bærbare) vanligvis ikke med trådløse nettverkskort innebygd. De finnes forøvrig i både PCI og USB-utgaver.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå