SkyEagle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Merkelig. Du hadde Office 03 Norsk versjon? Tok du 'Upgrade' når du skulle legge inn Office 07? Hos meg forsvant hele norske stavekontroll. T.o.m 1044 mappen var borte. Hei. Jeg hadde Office 2003 engelsk versjon med Microsoft Proofing Tools 2003 installert. Når jeg hadde lastet ned 2007 Office, valgte jeg 'Upgrade' under installasjonen. Hvis du fra før av har Microsoft Proofing Tools 2003, kan du med fordel prøve å installere denne etter oppgraderingen. Endret 19. november 2006 av SkyEagle Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan ikke installere Profing tool etter Office 2007 Tror jeg må installere Office 2003 ENG, profing tool så office 2007 Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Den norske stavekontrollfila heter Egneord.dic tror jeg. Nå har jeg ikke Microsoft Office her, men den ligger under C:\Documents and Settings->YourUser\Application Data\Microsoft Office (tror jeg) også er det vel en mappe der som heter Korektur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå