div_ Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hallo..har kjøpt en flysimulator for radiostyrt helikopter og fly som er meget virkelighetstro. vil gjerne bruke det på labtopen også ,men den har ikke seriell eller gameport..seriell porten må jeg feste for en anti piratkopi plugg for å få programmet til å i det å fungere..det er i tillegg oppkobling for 2.kontroll om du har en virkelig kontroll ...her her jeg en usb til seriel plugg kjøpt på clasolson..fikk en logo advarsel her men håper ikke det er alvorlig?....(bærbar bruker win xp) vet noen om usb til gameport å få kjøpt i Rogaland området??? en ting til..har et belkin trådløst nettverkskort på den bærbare, av merke belkin. når jeg starter opp får jeg melding: at kortet ikke er installert og konfigurasjons programmet avsluttes.Men kortet virker alikevell? men jeg kan ikke gå inn i configen på kortet Hvorfor..her fikk jeg også logo advarsel av win xp, men manualen sa velg fortsett..Rart med slike meldinger på hardware fra år 2002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå