Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen slår seg av... har bare skiftet kjøler.

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med pcen det er at den plutselig bare skrur seg av.. jeg skiftet kjøleren og har ikke gjort noe mer den virket fint før... noen ganger kommer jeg helt inn på windows før den skrur seg av selv om tempraturen bare ligger på 41 grader... jeg må ta ut strømmen og vente litt før den virker igjen... svar meg visst du vet hva det er!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg leser av tempen i speed fan.. har skiftet CPU kjøleren. tok av den gamle også tatt på kjølepasta deretter satt på den nye kjøleren.. skjekket alle koblingene for jeg har prøvd med en annen strømforsyning.. så visst noen vet hva annet som kan være galt er det fint om du sier ifra.. har tenkt å prøve med den gamle kjøleren visst det har noe å si..

Lenke til kommentar

hey !! du har ikke tilfeldigvis et MSI K9N Ultra-2F, nForce 570 hovedkort.??

Det suger og gjør at hele pcen skrur seg av vis du har ACIP elle noe sånt på i bios.

jeg leser av tempen i speed fan.. har skiftet CPU kjøleren. tok av den gamle også tatt på kjølepasta deretter satt på den nye kjøleren.. skjekket alle koblingene for jeg har prøvd med en annen strømforsyning.. så visst noen vet hva annet som kan være galt er det fint om du sier ifra.. har tenkt å prøve med den gamle kjøleren visst det har noe å si..

6877718[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...