deepstar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Dette lille programmet er et MUST for alle med LCD skjermer. http://www.laptopshowcase.co.uk/downloads.php?id=1 Pakk ut og kjør edit Dette var triste greier. Fant en død pixel nederst i venstre hjørne ved siden av microsoft flagget på start knappen. Nå er hele kvelden ødelagt Er det vanlig at det dukker opp døde pixler ? Endret 13. september 2006 av deepstar Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det vanlig at det dukker opp døde pixler ? 6856041[/snapback] Hva mener du med dukker opp? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Vel, har to LCD skjermer med et par artige piksler på begge. Må nesten si at det har ikke dukket opp noen nye enda, med nesten 5000 timers bruk. De som var når jeg fikk de er like synlige som idag. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Er det vanlig at det dukker opp døde pixler ? 6856041[/snapback] Hva mener du med dukker opp? 6859264[/snapback] Det jeg mener er at denne pixelen ikke var død når jeg fikk skjermen. Den har dødt iløpet av 2 mnd Har prøvd å tørke den bort da jeg trodde det var skit men det var det ikke Da ble jeg lei meg. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det jeg mener er at denne pixelen ikke var død når jeg fikk skjermen. Den har dødt iløpet av 2 mnd sad.gif Har prøvd å tørke den bort da jeg trodde det var skit men det var det ikke sad.gif Da ble jeg lei meg. sad.gif EN død pixel i et av hjørnene på skjermen er ikke så farlig. Er mye verre når de er sentrert på skjermen. Jeg har en død pixel nede ved starflagget på windows`n min, men det plager meg veldig lite. Og jeg er KRESEN Har allerede skiftet en skjerm pga døde pixler... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Da kan du være glad for at du ikke har min skjerm. Der dukka det etter noen måneder opp en lysende grønn pixel MIDT på skjermen! Bare 9 pixler til så får jeg ny på garanti. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hadde ikke en eneste død piksel på min 3 år gamle Acer AL712, viste det egentlig men er kjekt å få bekreftet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå