Gå til innhold

Firefox og opera lukkes pga av feil..hvilken?

kristofo

Anbefalte innlegg

hei!

Har et problem med å få sett visse internettsider; typisk er sider fra nettaviser det det er med en liten videosnutt som skal spilles av. Får da følgende feilmelding opp i firefox:

"windows media player plug-in dynamic link library - the plugin performed an illegal operation"

Så må jeg trykke ok, og browseren lukkes. Dette skjer både i firefox og opera. I IE krasjer ikke programmet, men får likevel ikke sett videosnutten. Det som vises er ca en halv skjerm med svart og resten hvit der videoen skulle vært vist. Har installert windows media player på nytt uten at dette hjalp noen ting..

Noen tips der ute?

Endret av kristofo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

Har et problem med å få sett visse internettsider; typisk er sider fra nettaviser det det er med en liten videosnutt som skal spilles av. Får da følgende feilmelding opp i firefox:

"windows media player plug-in dynamic link library - the plugin performed an illegal operation"

Så må jeg trykke ok, og browseren lukkes. Dette skjer både i firefox og opera. I IE krasjer ikke programmet, men får likevel ikke sett videosnutten. Det som vises er ca en halv skjerm med svart og resten hvit der videoen skulle vært vist. Har installert windows media player på nytt uten at dette hjalp noen ting..

Noen tips der ute?

6856002[/snapback]

sikkert en annen form for codec crash eller korrupt registry.

Kikk på http://www.free-codecs.com/

(anbefaler sterkt K-Lite Codec)

Lenke til kommentar

6856002[/snapback]

Jeg får samme feilmelding i Firefox hvis jeg bruker NoScript på siden, dvs blokkerer bruk av javascript. Er du sikker på at du har java installert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...