kristofo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) hei! Har et problem med å få sett visse internettsider; typisk er sider fra nettaviser det det er med en liten videosnutt som skal spilles av. Får da følgende feilmelding opp i firefox: "windows media player plug-in dynamic link library - the plugin performed an illegal operation" Så må jeg trykke ok, og browseren lukkes. Dette skjer både i firefox og opera. I IE krasjer ikke programmet, men får likevel ikke sett videosnutten. Det som vises er ca en halv skjerm med svart og resten hvit der videoen skulle vært vist. Har installert windows media player på nytt uten at dette hjalp noen ting.. Noen tips der ute? Endret 13. september 2006 av kristofo Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hei!Har et problem med å få sett visse internettsider; typisk er sider fra nettaviser det det er med en liten videosnutt som skal spilles av. Får da følgende feilmelding opp i firefox: "windows media player plug-in dynamic link library - the plugin performed an illegal operation" Så må jeg trykke ok, og browseren lukkes. Dette skjer både i firefox og opera. I IE krasjer ikke programmet, men får likevel ikke sett videosnutten. Det som vises er ca en halv skjerm med svart og resten hvit der videoen skulle vært vist. Har installert windows media player på nytt uten at dette hjalp noen ting.. Noen tips der ute? 6856002[/snapback] sikkert en annen form for codec crash eller korrupt registry. Kikk på http://www.free-codecs.com/ (anbefaler sterkt K-Lite Codec) Lenke til kommentar
T0mmy Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 "windows media player plug-in dynamic link library - the plugin performed an illegal operation"6856002[/snapback] Jeg får samme feilmelding i Firefox hvis jeg bruker NoScript på siden, dvs blokkerer bruk av javascript. Er du sikker på at du har java installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå