Assan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Noen som spiller cs 1.6 i widescreen mode? Hvordan funker dette? Lurer nemmelig på å kjøpe meg en lcd 21" ws, men vet ikke om det er noe fett til spilling! Takk for svar Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Widescreen er så ufattelig stygt. Ikke kjøp det. Lenke til kommentar
Assan Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 argumenter? Svelger ikke det svaret rått Hvorfor suger det? Lenke til kommentar
Exempt Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Counter strike støtter WideScreen. Ser ingen god grunn til ikke å kjøpe WS. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 argumenter? Svelger ikke det svaret rått Hvorfor suger det? 6860623[/snapback] Han sa jo det var stygt, trenger ikke argumenter for det. Det er en smakssak. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Widescreen egner seg generelt ikke til spilling - spesielt ikke cs fordi det er et FPS-spill. Jeg bruker selv en 19" CRT-skjerm, og er strålende fornøyd med den. For et par dager siden testet jeg å spille på en 21" LCD WS-skjerm, og det var aldeles forferdelig, selv på MMORPG-spill. Dette er da selvfølgelig personlige preferanser, men jeg anbefaler absolutt ikke å anskaffe deg det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Dette tror jeg er en vane sak. Det er fullt mulig å spille CS med Widescreen-skjerm. Men i utgangspunktet tror jeg de kvadratiske skjermene er mer egnet for gaming. Widescreen skjermene tror jeg er mest egnet til photo-video redigering o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå