Lufen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 det er vanlig de første bøkene å hvis du kan og sykle til butikken og skamslå ekspeditøren så han å resten av dem i butikken kan anmelde deg. Så kan du sitte på celle og lese bok med lyset av. Bare for å svare på det her. Hva i svarte er det du prøver å skrive her? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg kunne ønske jeg leste mer når jeg var yngre, slik at jeg "fikk det inn i fingrene" for å si det slik. Når jeg sitter på tog og buss i timesvis nå så kan jeg godt lese en stund, men ikke mange timer i strekk. Er jeg hjemme og rett og slett bare bestemmer meg for å lese så må boken være fryktelig spennende for at jeg ikke skal bli forstyrret av mine egne rastløse tanker og finne på noe annet. Jeg leste The Hobbit ganske strakt frem på 3 dager etter jeg så Atter en konge igjen og fikk tent lotr-gnisten min. Nå er den gnisten borte og det er helt utenkelig å lese Ringenes Herre om igjen. Holder på med Stephen King - Gunslinger (første bok). Veldig spennende. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tegneserier får holde . Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Bøker er koselige. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Begynn med noe enkelt, jeg foreslår Gravitys Rainbow av Thomas Pynchon. Etter du er ferdig med den, er det bare å begynne på Mason & Dixon. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 det er i mot en persons livlige natur å sitte timesvis å lese bøker. så det er noe en må jsutere seg til. du kan sette av tid, bestemme det evt for å lese 10 sider til dagen. så setter du av en måned for å lese ut en bok. samme hvor kjedelig den er. ingen forventing til boka, er det noe morsomt så er det en bonus. alikevel gjør det spennende lev deg inn, beveg deg inn mot skildringen av det du leser, føl det, se det for deg er viktige ting. sett deg også inn i synsvinklingene fra personer. istedenfor å få alt servert, ikke sitt som en låst robot. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva med å lese noe av Jo Nesbø? Veldig spennende bøker Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Les noen av Ole Lund Kirkegårds bøker, de er kjempe bra. Blant de få bøker jeg gidder å lese. F.eks Gummi Tarzan. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Les Jeffrey Deaver - Dødsfellen Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg sliter også med å lese hele bøker. Finner ikke helt den røde tråden som alle prater så varmt om. Men har da ingen problemer med rettskrivningen av den grunn En bok har jeg klart å lese i det siste, og det var "En finsk fyllefants dagbok". Meget artig bok. Ta deg/dere en tur på biblioteket og lån den Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg klarer helt fint OG lese en bok. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Michael B Oren - Six day war Den kan anbefales. Ikke helt ny ,men like aktuell nå som altid. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Les Ulysses, etter den blir alt barnemat. Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 nei tro ikke jeg gidder og lese noe tull bøker! har mye og finne på ellers Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 nei tro ikke jeg gidder og lese noe tull bøker! har mye og finne på ellers 6884448[/snapback] Så hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå