dynamittharry Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 som topicen sier! jeg har problemer med og lese en hel bok! klarer det ikke! det er helt imulig! er det noen andre som har det sånn eller er det bare meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nei, jeg klarer enkelt å lese en bok, skulle bare mangle. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Spørs om du leser en spennende bok, eller en dårlig versjon av bibelen. Er boka spennende, bør det ikke være så vanskelig å lese den ferdig. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg klarer ikke lese en tråd med kraftige og/å feil. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Les en bok om noe du liker eller synes er interissant. Jeg for min del har kun lest ferdig to bøker i hele mitt liv. Det er Cecilie Høygård - Gategallerier og Stein Morten Lier - Illusjonen som brast Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvilke bøker har du prøvd å lese, da? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har litt av samme prob, leser nesten aldri. Men hvis vi blir tvunget til å lese novele på skolen f.eks så leser jeg en bok som jeg syns jeg kjenner meg igjen i, blir mye mer spennende da Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Les en bok om noe du liker eller synes er interissant. Jeg for min del har kun lest ferdig to bøker i hele mitt liv. Det er Cecilie Høygård - Gategallerier og Stein Morten Lier - Illusjonen som brast 6855789[/snapback] ja jeg har prøvd det! men blir bare helt tullete av det! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du har nok bare ikke funnet rette boka å lese ennå, tipper jeg. Finn ei bok om noe du synes er interessant. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Finn deg ei bok du liker, og du skal se at du klarer å lese den. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kast strømkabelen til pc'en! Da skal du nok klare å lese en hel bok..... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tror du klarer det! Du bare har ikke selvdisiplin! Finn deg ei god bok! Å bestem deg for å lese den! Til siste slutt! Og slutt spamminga av og/å- feil og utropstegn i postene! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har lest 3 bøker i hele mitt liv (med unntak av donald pocket). 2 på skulen (tvang) og en hjemme.. Husker ikke hva den het, men den eneste boka jeg har likt! Lignet litt på farcry Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan se på måten du skriver at du ikke har lest mange bøker, ja . Men, men, trikset er å finne en bok som er spennende. Hvis boka er drit kjedelig, vil det bli et ork å slite seg igjennom den og du får ikke med deg noe av det som har skjedd. Hvis boka derimot er spennende blir det kjempemorro å lese og du kan enkelt fortelle om bokas innhold i ettertid. Hvis du leser utdrag fra forskjellige bøker, vil du kanskje finne en bok som du vil lese. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) som topicen sier! jeg har problemer med og lese en hel bok! klarer det ikke! det er helt imulig! er det noen andre som har det sånn eller er det bare meg 6855762[/snapback] Klarer det heller ikke. Kommer vel av at jeg ikke liker å lese. Endret 13. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 som topicen sier! jeg har problemer med og lese en hel bok! klarer det ikke! det er helt imulig! er det noen andre som har det sånn eller er det bare meg 6855762[/snapback] Klarer det heller ikke. Kommer vel av at jeg ikke liker å lese. 6856448[/snapback] samme med meg! jeg hater og lese! på skolen klarer jeg fet heller ikke! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bwahaha! Søker hjelp her nå? Vel, lykke til Du må vel finne rette boka gjetter jeg, du har jo lest Veien til førerkortet Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg leste mye i min barndom, bl.a. Hardy-gutta, Ringens Herre og Harry Potter. Nå, klarer jeg ikke å lese en bok, jeg er for ukonsentrert, alt annet kommer i tankene mine. Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Bwahaha! Søker hjelp her nå? Vel, lykke til Du må vel finne rette boka gjetter jeg, du har jo lest Veien til førerkortet 6856513[/snapback] ja dæven! måtte jo finne på nokka bjarte! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fordi boka har helt feil stavelser for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå