Gå til innhold

Andre som har bestilt TDU fra CDON.com

Anbefalte innlegg

Ja, fikk svar på mailen. Ingenting vettug, dog. Regner med at dette er Posten sin skyld, eller en mega-glipp hos CDON.

Ikke en sjid i postkassen i dag heller.

6862245[/snapback]

Samme her. Fekk mail den 7. september - der det stod i klartekst at spelet var sendt min vei, og at eg burde ha det innen 2-3 dagar.

Eg trur at CDON.com ikkje har hatt nok eksemplar til å mata alle kundane som har førehandsbestillt hos dei, og har 'tatt ein spansk ein'. Og berre sendt mail til alle, og hevda at det er på vei, fordi dei rekna med at dei ville få ein ny last med spel, uten at kundane sku merka det.

Ikkje komt noko her idag heller. Har sjølv sendt mail til dei. Får sjå kva dei svarar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg trur at CDON.com ikkje har hatt nok eksemplar til å mata alle kundane som har førehandsbestillt hos dei, og har 'tatt ein spansk ein'. Og berre sendt mail til alle, og hevda at det er på vei, fordi dei rekna med at dei ville få ein ny last med spel, uten at kundane sku merka det.

Når/hvis du får det i posten, er det bare å se på datostemlingen fra postkontoret.

Lenke til kommentar

Eg fekk mail fra CDON.COM no:

Hei,

Dette spillet er sendt, men det ligger på ditt lokale postkontor siden du ikke har registrert noen gate adresse. Spillet blir da sendt til oss i retur og du får  ikke noe purregebyr.

Mvh

xxxxxxx

CDON.COM

Noe jeg ikke kan forstå, då det har seg slik at når eg loggar meg inn på cdon.com - står heile adressa mi der.

Uansett, eg står hvertfall utanfor posten kl 07.59 imorgon tidleg. Og er spelet der, veit eg om ein så plutselig følar seg litt uvel, og må bli heime fra jobb :p

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

TDU oppdatering: #1.

Har no køyrt rundt til alle postkontora (1 stk) + post i butikk (3 stk) på heile holmen her.

På tettstaden eg bur, er det ca 10 000 innbyggjarar - så ein kan trygt sei at alle veit kven alle er. Eg tok derfor kontakt med eine naboen min, som eg veit er den personen som har postruta som går forbi min bopel.

Eg spurde hu, om hu hadde sendt ei pakke i retur til CDON.com - med mitt navn på.

Hu sa til meg, at hu ikkje hadde sendt noko i retur heile veka, og sa òg til meg at uansett - så veit hu godt kven eg er, så visst ei pakke hadde komt til mitt navn, og mitt postnr og stad, utan gateadr. så hadde hu fortsatt vist akuratt kvar hu skulle gjere av pakken.

Det er protokoll for post-folk, at når dei får ei pakke, eller eit brev, som manglar informasjon, eller at den ikkje passar i postkassa, så skal den inn til det næraste postkontoret, for at det så skal trykkast opp ein hentelapp. Hadde heile adressa mangla, hadde hentelapp og vært vanskeleg å fått ut til den som venta på brevet/pakken.

Men i mitt tilfelle stod det følgjande på kvitteringa:

<sett inn mitt navn her>

5414 Stord.

Altså, gateadressa og husnr mangla. Ingen problem, siden alle kjenner alle her.

Så, eg har med andre ord, offisielt gitt opp håpet på å få TDU fra CDON.COM - men har derimot bestillt fra Gamezone.no. Eg håpar virkelig at dei er betre enn CDON.COM. Skal aldri i mitt liv handla frå dei igjen.

PROs and CONs:

CON: Eg må venta endo lengre.

PRO: Spelet er ca 100 kroner billigare, eg med TDU Faceplate til XBOX 360, og eg får med ein eksklusiv bil. McLaren F1 LM 1995.

Så, min anbefaling er som følgjer: Ikkje nytt deg av CDON.COM, hvis du har dårlig med tålmod, og helst vil spela spelet før oppfølgaren kjem.

Eg konkluderar enkelt og greit med to moglege scenario:

#1. CDON.COM har ikkje sendt spelet til meg.

#2. Posten har rota det vekk på vei fra østlandet, over fjellet til vestlandet.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Men hvis du ikke har fått spillet og kjøper det en annen plass, kan man da bare sende det tilbake hvis man får det i posten?

6868581[/snapback]

Det kan du, men du må betale returporto.

Har selv ikke fått mitt spill i posten. Ikke noe svar fra cdon heller. tragisk dårlig kunderservice..

Lenke til kommentar
Men hvis du ikke har fått spillet og kjøper det en annen plass, kan man da bare sende det tilbake hvis man får det i posten?

6868581[/snapback]

Det kan du, men du må betale returporto.

Har selv ikke fått mitt spill i posten. Ikke noe svar fra cdon heller. tragisk dårlig kunderservice..

6868658[/snapback]

Det stemmer. Eg betalar gladelig 29 kroner for å unngå å handla hjå CDON.com. Men som sagt, så har eg ikkje motteke noko endo, og tvilar på at eg nokon gong gjer det.

Prøver CDON.COM seg på noko purregebyr o.l, går eg rett til forbrukerrådet.

[

#2. Posten har rota det vekk på vei fra østlandet, over fjellet til vestlandet.

6867645[/snapback]

Litt rart da det er flere som ikke har fått spillet og det ble sendt den 7.

6868671[/snapback]

Stemmer. Då går eg tilbakers te ein av minde andre konspirasjons-teoriar. At CDON.COM har solgt fleire spel enn dei har.

Uansett- heilt elendig av CDON. Håpar nokon fra CDON ser denne tråden.

Lenke til kommentar

Noen som har fått koden tilhørende forhåndsbestillingen til CDON til å virke da? Kjøpte TDU hos GameZone i dag. Har enda ikke fått noe fra CDON, og vil veldig gjerne ha Zondaen jeg har ventet på :(

TDU er jo et fantastisk spill, har ikke komt så langt, men cruiser i en Skyline atm ;)

Lenke til kommentar
Enda ikke fått svar fra cdon... Nå har de mistet en kunde hvertall!

6888316[/snapback]

Eg har heller ikkje mottatt noko fra CDON.COM.

Bestillte spelet på gamezone.no fredag ettermiddag (rundt kl 14) -

hadde spelet i postkassen kl 11.00 lørdag morgon.

Eg veit frå no av kor eg ska handla. CDON.COM kjem eg aldri til å handla hos igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...