Gå til innhold

Andre som har bestilt TDU fra CDON.com

Anbefalte innlegg

Bestilte TDU 15/8. CDON påstår at denne ble sendt 7/9 ifølge ordrestatusen min. Nå har det gått nesten en uke og jeg har ikke sett snurten av spillet. De pleier da å være mye raskere enn dette her.

Tviler på at jeg kommer til å forhåndsbestille hos CDON igjen. Hva er vitsen når man får det 1-2 uker etter release?! Det kalles etterhåndsbestilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke en utestående regning eller noe da?

Det klarte jeg og gjøre, hadde forhåndsbestilt ett spill, og rett før det ble sendt bestilte jeg meg noen dvd`r.. da ble ikke det forhåndsbestilte spillet sendt før regningen på dvd`ne var betalt. Selvom betalingsfristen ikke var gått ut eller noe...

Da ble jeg noe frustrert ja...

Lenke til kommentar
Bestilte TDU 15/8. CDON påstår at denne ble sendt 7/9 ifølge ordrestatusen min. Nå har det gått nesten en uke og jeg har ikke sett snurten av spillet. De pleier da å være mye raskere enn dette her.

Tviler på at jeg kommer til å forhåndsbestille hos CDON igjen. Hva er vitsen når man får det 1-2 uker etter release?! Det kalles etterhåndsbestilling.

6855707[/snapback]

Samme her.. ble også sendt den 7.ende, men ikke sett noe til spillet enda. Siste gang jeg forhåndsbestiller hos cdon ja...

Lenke til kommentar

Ble sendt den 7. til meg også. Har ikke sett snurten til spillet!

Bor i Trondheim

BTW: Noen som vet noe om den koden jeg fikk. Har tastet den inn på atari sine sider slik som det sto, men da kom det at koden var feil. Andre gangen jeg prøvde ble jeg sendt tilbake til hovedsiden. Var det ikke senest i dag den koden skulle komme? Har ikke fått noe jeg ihvertfall.

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar

6855707[/snapback]

Eg seier bare, sjekk signaturen min.

Jævla CDON.com sendte meg òg ein mail der dei sa det var sendt den 8/9. Men pr idag har eg ikkje sett noko til det.

Irriterer meg grenselaust.

Lenke til kommentar
seier bare, sjekk signaturen min.

Jævla CDON.com sendte meg òg ein mail der dei sa det var sendt den 8/9. Men pr idag har eg ikkje sett noko til det.

Irriterer meg grenselaust.

Skjønner jeg godt, det er et fantastisk spill. Jeg er helt hekta. Jeg har forhåndsbestillt flere ganger fra CDON før og jeg har da alltid fått det jeg skal ha på releasedatoen.. Snodig.

Lenke til kommentar

Bestillte det sist Fredag, kom nå på Tirsdag. Bor i Vestfold. :thumbup:

Lurer virkelig på om den preorder key tingen funker. Når jeg la den inn på Atari sine sider så ble jeg bare sendt tilbake til login uten noe bekreftelse, noen andre som har opplevd det samme? Har prøvd å legge den inn senere men nå får jeg bare invalid key, så jeg håper den er registrert. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...