Tandamram Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bestilte TDU 15/8. CDON påstår at denne ble sendt 7/9 ifølge ordrestatusen min. Nå har det gått nesten en uke og jeg har ikke sett snurten av spillet. De pleier da å være mye raskere enn dette her. Tviler på at jeg kommer til å forhåndsbestille hos CDON igjen. Hva er vitsen når man får det 1-2 uker etter release?! Det kalles etterhåndsbestilling. Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 bestilte det 7/9'ende, ble sendt 11/9'ende, fikk det idag i postkassen.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Og du bor hvor...? Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Og du bor hvor...? 6855791[/snapback] en timers kjøring fra tromsø.. ikke noe ball i systemet her iallefall.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 What?!? Jøss. Sendte mail til dem nå, hvis det ikke kommer i morgen blir jeg rett og slett forbanna. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du har ikke en utestående regning eller noe da? Det klarte jeg og gjøre, hadde forhåndsbestilt ett spill, og rett før det ble sendt bestilte jeg meg noen dvd`r.. da ble ikke det forhåndsbestilte spillet sendt før regningen på dvd`ne var betalt. Selvom betalingsfristen ikke var gått ut eller noe... Da ble jeg noe frustrert ja... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ikke etter det jeg vet. Men da burde vel ikke TDU stått som sendt? Edit: Forrige spill jeg kjøpte fra CDON ble sendt 21/6. Regner med jeg hadde fått en purring til nå hvis jeg ikke hadde betalt. Endret 13. september 2006 av Shio Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bestilte TDU 15/8. CDON påstår at denne ble sendt 7/9 ifølge ordrestatusen min. Nå har det gått nesten en uke og jeg har ikke sett snurten av spillet. De pleier da å være mye raskere enn dette her. Tviler på at jeg kommer til å forhåndsbestille hos CDON igjen. Hva er vitsen når man får det 1-2 uker etter release?! Det kalles etterhåndsbestilling. 6855707[/snapback] Samme her.. ble også sendt den 7.ende, men ikke sett noe til spillet enda. Siste gang jeg forhåndsbestiller hos cdon ja... Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ble sendt den 7. til meg også. Har ikke sett snurten til spillet! Bor i Trondheim BTW: Noen som vet noe om den koden jeg fikk. Har tastet den inn på atari sine sider slik som det sto, men da kom det at koden var feil. Andre gangen jeg prøvde ble jeg sendt tilbake til hovedsiden. Var det ikke senest i dag den koden skulle komme? Har ikke fått noe jeg ihvertfall. Endret 13. september 2006 av Tinmar Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Leste at koden ikke fungerer helt enda. Skulle komme ved et senere tidspunkt. Nok et bedrag, spør du meg, men dette kan ikke skyldes på CDON. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det virker visst som om de spillene som ble sendt den 7. er forsinket eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Forresten, hvor så du at de kode greiene skulle komme senere? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Tror det var på Atari's egne sider. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bestilte TDU 15/8. CDON påstår at denne ble sendt 7/9 ifølge ordrestatusen min. Nå har det gått nesten en uke og jeg har ikke sett snurten av spillet. De pleier da å være mye raskere enn dette her. Tviler på at jeg kommer til å forhåndsbestille hos CDON igjen. Hva er vitsen når man får det 1-2 uker etter release?! Det kalles etterhåndsbestilling. 6855707[/snapback] Eg seier bare, sjekk signaturen min.Jævla CDON.com sendte meg òg ein mail der dei sa det var sendt den 8/9. Men pr idag har eg ikkje sett noko til det. Irriterer meg grenselaust. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 seier bare, sjekk signaturen min.Jævla CDON.com sendte meg òg ein mail der dei sa det var sendt den 8/9. Men pr idag har eg ikkje sett noko til det. Irriterer meg grenselaust. Skjønner jeg godt, det er et fantastisk spill. Jeg er helt hekta. Jeg har forhåndsbestillt flere ganger fra CDON før og jeg har da alltid fått det jeg skal ha på releasedatoen.. Snodig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 jeg bestillte mitt sist fredags kveld, og fikk det i dag. bor i telemark Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bestillte det sist Fredag, kom nå på Tirsdag. Bor i Vestfold. Lurer virkelig på om den preorder key tingen funker. Når jeg la den inn på Atari sine sider så ble jeg bare sendt tilbake til login uten noe bekreftelse, noen andre som har opplevd det samme? Har prøvd å legge den inn senere men nå får jeg bare invalid key, så jeg håper den er registrert. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Fikk det samme jeg òg. Ble sendt tilbake til login. Finnes det ikke noen måte man kan avbestille spillet på etter at det er sendt? Trådstarter: Fikk du svar på mailen? Endret 14. september 2006 av Tinmar Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ja, fikk svar på mailen. Ingenting vettug, dog. Regner med at dette er Posten sin skyld, eller en mega-glipp hos CDON. Ikke en sjid i postkassen i dag heller. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Noen som vet hvor CDON sender fra? Tenkte å ringe Postens kundeservice nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå