lektroluv Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Jeg har en LG T1 Express Dual og har problemer med at rundll32.exe kræsjer hver gang jeg prøver å åpne "advanced settings" under "display properties". Om jeg uninstallerer driverne, så forsvinner problemet, men det kommer straks jeg legger de inn igjen. Jeg har reinstallert driverne flere ganger (fjernet driverne skikkelig, restarted og lagt inn) uten hell. Har t.o.m. lasted ned driverne på nytt for å sjekke om de ble korrupte på noen måte da jeg lasta de ned. Har mailet Intel og de sier det alle support folk sier, og det er å reinstallere og hvis det ikke funker, så skal jeg skylde på noen andre (MS og LG altså). Noen som har vært borti et slikt problem før? På forhånd takk! Endret 13. september 2006 av lektroluv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Driverne du referer til, er det Intels? Prøv en reinstall av Windows - tror neppe du har fått til en skikkelig reinstall av driverne. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Driverne du referer til, er det Intels? Det er de nyeste Intel driverne ja. (link) Prøv en reinstall av Windows Er ikke mange ukene siden jeg kjøpte laptopen, så det ville vært rart (og leit) om ting gikk sheiss så raskt. - tror neppe du har fått til en skikkelig reinstall av driverne. Er Vel ikke så mange måter å gjøre det på? Gå inn i "legg til/fjerne programmer" -> uninstall -> Restarte -> Legge inn nye drivere -> Restarte. Jeg henta også driverne i en zip fil og installerte det "manuelt". Hjalp ikke noe særlig. Hvis det finnes en bedre måte å gjøre det på vil jeg gjerne vite det. Kanskje det ligger igjen noe rusk et eller annet sted? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Fant ut hva som var problemet. For de som lurer, så var det en stylexp skin som tydeligvis ikke ville samarbeide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 StyleXP..? Dette fulgte med pcen..? :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå