Gå til innhold

Intern HD-DVD drev kommer til X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Kan PS2Slim og SlimPink gjøre noe annet enn PS2?

Så det du sier er at alle de som kjøpte PS2Slim og hadde en vanlig PS2 burde føle seg lurt ettersom det var samme gamle driten de punga ut enda en 1000lapp for?

Jeg syntes jo at støyfri og mindre var ett fint argument jeg da men.

Kan XBox360 med innebygd HD-DVD gjøre noe annet enn XBox360 DVD?

Ser du forskjellen?

Xbox 360 HD-DVD kan vel forhåpentligvis spille av HD-DVD filmer...

Så det du mener er at jeg burde føle meg lurt fordi MS skal gi ut en Xbox360 med innebygd HD-DVD en gang i fremtiden?

For meg personlig ville jeg heller hatt en 360 som var like støyfri som en Slim enn en som spiller av HD-DVD plater... helt ærlig!

Film (nextgen eller ikke) ses aldri fra en konsoll i min leilighet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skriv:

- "men har akkurat dei same begrensingane; nemleg kun å spele av film."

I artikkelen står det;

- The external HD-DVD drive, however, can only play back movies, the sources noted.

Oversatt til godt norsk vil det bety; Den eksterne HD-DVD spelaren, DERIMOT, kan kun spela av film.

Som betyr at den interne mest sannsynleg vil kunna spela av spel, hvis det blir aktuelt på HD-DVD.

6859347[/snapback]

Står det noe om en intern HD-DVD spiller der? Det som menes er at derimot til PS3 sin blueray spiller kan HD-DVD spilleren til Xb360 kun spille av film. Glem HD-DVD spill til Xbox360, det vil være en oppskrift på å tape store penger.

Lenke til kommentar

Ser du forskjellen?

Vel, jeg kjøpte PS2 veldig tidlig.

I forholdt til de PS2 som selges i dag, måtte jeg kjøpe netverksadapter som tilleggsustyr. Det slapp de andre.

Jeg måtte kjøpe IR-dongle for å bruke en dvd-remote, den nye PS2-ene hadde eget IR-øye.

Oppsummert.

Min gamle kan ikke spille på nett eller bruke dvd-remote uten adapter og dongle.

Min første Xbox360 kan ikke spille HD-Dvd uten ekstra drive.

Selvsagt blir modellene bedre utstyrt med tiden. Det er jo en grunn til at vi har første, andre og tredje-utgaver av produktene.

Innovasjon og utvikling trenger vel ikke å være negativt.

Skal jeg syte til gamle grunnskolen min at vi ikke fikk bruke data der for 20 år siden, og nå får alle elevene bruke data.

Lenke til kommentar

Så det du sier er at alle de som kjøpte PS2Slim og hadde en vanlig PS2 burde føle seg lurt ettersom det var samme gamle driten de punga ut enda en 1000lapp for?

Jeg syntes jo at støyfri og mindre var ett fint argument jeg da men.

6861104[/snapback]

Vel: greia her er vel at for det første så kom ikke slim ut halvannet år etter orginal ps2. For det andre så er ikke forskjellene så store på de. Slim'n har ikke noen kjempefordeler ovenfor en vanlig ps2, bortsett fra at den er stillere, og en eller annen nevnte noe med innebygd nettverksadapter og noe IR. Jeg vil si at oppgradering fra DVD til HD-DVD, for så å gi ut spill på HD-DVD ville få meg til å føle meg litt lurt.

Ser du forskjellen?

Xbox 360 HD-DVD kan vel forhåpentligvis spille av HD-DVD filmer...

Så det du mener er at jeg burde føle meg lurt fordi MS skal gi ut en Xbox360 med innebygd HD-DVD en gang i fremtiden?

For meg personlig ville jeg heller hatt en 360 som var like støyfri som en Slim enn en som spiller av HD-DVD plater... helt ærlig!

Film (nextgen eller ikke) ses aldri fra en konsoll i min leilighet

6861104[/snapback]

Det kommer ann på når i fremtiden vi snakker om. Om det drøyer 3-5 år så kanskje. Men om den kommer 2 år etterpå så ville jeg følt meg litt lurt.

Enig med det støyfrie forresten ;)

Lenke til kommentar
Vel: greia her er vel at for det første så kom ikke slim ut halvannet år etter orginal ps2. For det andre så er ikke forskjellene så store på de. Slim'n har ikke noen kjempefordeler ovenfor en vanlig ps2, bortsett fra at den er stillere, og en eller annen nevnte noe med innebygd nettverksadapter og noe IR. Jeg vil si at oppgradering fra DVD til HD-DVD, for så å gi ut spill på HD-DVD ville få meg til å føle meg litt lurt.

6867292[/snapback]

Men kan du ikke bare føle deg lurt da, og sitte i fosterstilling i dusjen mens du plystrer melodien til "The crying game"? Så er du hvertfall ferdig med å gråte i god tid innen du finner ut om det virkelig blir på den eller den måten. Det må være det enkleste for alle parter.

Lenke til kommentar

6867292[/snapback]

Men kan du ikke bare føle deg lurt da, og sitte i fosterstilling i dusjen mens du plystrer melodien til "The crying game"? Så er du hvertfall ferdig med å gråte i god tid innen du finner ut om det virkelig blir på den eller den måten. Det må være det enkleste for alle parter.

6867532[/snapback]

Personlig går det i Everybody Hurts her i gården.. Det gir illusjonen om sympati fra alle parter.. :)

Vel, det kjem ikkje intern HD DVD likevel, så denne tråden er offisielt verdilaus er eg redd...
Wuhu!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...